Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mondy_ schreef:Met verbazing alle reacties hier gelezen....
Even geleden struikelt een paard, maar probeer de ruiter het parcours af te maken wat helaas eindigt in een nare valpartij. Heel bokt in rep en roer dat hij had moeten stoppen ed. Nu verliest er een ruiter zn hoofdstel...nou ja het hoofdstel bungelt tussen de benen van het paard (inclusief het netje) en nu ineens is ie een held en is het super knap.
Mis ik hier de logica ?
_Mondy_ schreef:Besita nee ik heb niks gemist![]()
Dat ie de sprong zelf afmaakt is logisch, maar dat ie doorgaat is wellicht niet zo logisch. Met de het rijden hangt ie ter hoogte van de borst, maar wat doet ie met eem sprong denk je ? Of als het bit ook nog uitvalt tijdens de volgende sprong ?
Zolang het goed gaat is iedereen lyrisch, gaat het helaas fout dan heel bokt op zn kop.
Als ie er in zou gaan staan, dan breken de riempjes gewoon. Er zat verder niks meer vast dus dan had ie het gewoon "uit getrokken". Ergens in de bocht zie je hem al "rondkijken" dus kreeg wel het idé dat ie het door had.. 
Tuurlijk spring je er dan na je parcours zo snel mogelijk af.
Hem zo laten rond lopen is ook niet wat het moet zijn.
Maar veel meer zou er niet gebeuren vermoed ik. Die dingen zijn niet stevig genoeg dat ze er ledematen mee breken. Ze zijn bedoelt om "in geval van nood" te breken..