Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Staat ook in de mail....dat er naar gekeken gaat worden en je op de hoogte word gebracht.
darkadia schreef:Ik ben ook precies die week op vakantie. Jammer maar helaas. Slecht geregeld dat ze maar 1 kick-off dag hebben gekozen in een vakantieperiode en niet voor bijv. 2 data iets geregeld hebben. Zo krijgt niet iedereen gelijke kansen.
Heb niet het idee dat Bokt krap gaat zitten met de aanmeldingen, en dit zal goed uit hebben gekomen...
HE is nu eenmaal in september en wil je een beetje ruim plannen dan moet je een dergelijke workshop in de vakantie doen...
Zoveel leuke clinicgevers waar ik best eens langs zou willen gaan voor een verslag/fotorapportage.
Bij welke clinicgever zouden jullie dat willen? 
Bagheera_206 schreef:Ze hadden wat mij betreft de volgende vraag ook kunnen opnemen in de inschrijving:
Bij welke clinicgever zou jij graag een afspraak willen maken voor het verslag en waarom?
Ik zal nog eens goed nadenken over deze vraag.Zoveel leuke clinicgevers waar ik best eens langs zou willen gaan voor een verslag/fotorapportage.
Bij welke clinicgever zouden jullie dat willen?
Op deze manier lijkt reporter zijn me ook wel errug tof! Ben benieuwd wie de rol dit raar toebedeeld gaan krijgen
chimello schreef:Nou een clinic geven is anders niet niets, ik denk dat je heel veel mensen daarmee zult inspireren.
Maar een dagje als reporter rond lopen, samen met de kick-off dag bij Turner, nou, dat is ook gewoon erg tof!
......daardoor bedacht ik me.....is hier nog niets bekend?? Ik heb nog niks gehoord in ieder geval.