Paard doodgereden in Austerlitz *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:09

LoveMickey schreef:
Ik ken degene van wie de pony was. Verschrikkelijk! En ik degene die vroeger de pony samen hield met de amazone van dit verhaal is een vriendin van mij en ze was er echt kapot van. Heel sneu!

Wat verschrikkelijk om mee te maken zeg!
Maar in de update wordt gezegd dat het meisje nog niets weet over haar paard, maar uit deze post haal ik iets anders? Of begrijp ik deze opmerking verkeerd.
Maar ondanks dat echt heel veel sterkte voor het meisje en de omgeving.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:23

Ik snap dat de informatie nog wordt weggehouden maar het zal het eerste zijn waar het meisje naar vraagt vermoed ik.... en ik begrijp ook dat het voor de ouders het belangrijkdte is dat hun kind nog leeft, maar ik kan me voorstellen dat het voor het meisje het ergste is dat haar paard dood is |(

KirstenHorse

Re: Paard doodgereden in Austerlitz *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:27

Ik denk dat het meisje door haar op drie plaatsen gebroken rug heel goed rust moet houden en dat het zo beter is dat ze nog niet weet over het overlijden van haar paard. Dat zou haar op dit moment waarschijnlijk meer kwaad doen dan goed..

Heel veel sterkte voor de familie en de twee andere meisjes die erbij waren!

RubyAruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:33

Dit is alweer oud nieuws.. zie de update van vandaag want deze van dinsdag klopt niet.
Het meisje komt van mijn manege af en het gaat idd om Beauty, gestald op de Manege Austerlitz.
Er was al meteen duidelijk dat het meisje ernstig gewond was dus waarom dit in het artikel verdraaid is weet ik ook niet.. grootste nachtmerrie (zie de update die klopt al iets meer..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:34

Er staat toch ook een update bij?

RubyAruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:41

Lees eerst even de update a.u.b.
Het gaat over Beauty gestald op de Manege Austerlitz sinds ongeveer een half jaar denk ik..
(Ik rij hier zelf ook)

Er was al meteen duidelijk dat het meisje ernstig gewond was maar waarom het hier anders staat weet ik niet..

Ze hebben het haar nog niet verteld omdat ze als ze teveel beweegt, kans heeft op verlamd raken en wij op bokt als paardenliefhebbers weten allemaal dat we niet rustig kunnen blijven liggen als je zoiets hoort over je paard.

Ze is idd bij kennis voor zover ik gehoord heb, maar mag nog geen bezoek krijgen en is gister geopereerd. Ze mag ook geen mobiel dus vandaar. Als ze stabieler is wordt het haar verteld.

Grootste nachtmerrie ooit en onze manege is er echt van ontdaan :(

Sterkte voor iedereen die het meisje, het paard of de bestuurders van de auto kent.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:42

Arme meid. Ik hoop dat ze goed hersteld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:50

RubyAruba schreef:
Lees eerst even de update a.u.b.
Het gaat over Beauty gestald op de Manege Austerlitz sinds ongeveer een half jaar denk ik..
(Ik rij hier zelf ook)

Er was al meteen duidelijk dat het meisje ernstig gewond was maar waarom het hier anders staat weet ik niet..

Ze hebben het haar nog niet verteld omdat ze als ze teveel beweegt, kans heeft op verlamd raken en wij op bokt als paardenliefhebbers weten allemaal dat we niet rustig kunnen blijven liggen als je zoiets hoort over je paard.

Ze is idd bij kennis voor zover ik gehoord heb, maar mag nog geen bezoek krijgen en is gister geopereerd. Ze mag ook geen mobiel dus vandaar. Als ze stabieler is wordt het haar verteld.

Grootste nachtmerrie ooit en onze manege is er echt van ontdaan :(

Sterkte voor iedereen die het meisje, het paard of de bestuurders van de auto kent.

Ik reageer op je opmerking dat het oud nieuws is.. Er staat immers een update bij, daar verwijs ik naar. Dat die update niet klopt, kunnen wij niet weten, aangezien we er niet bij betrokken zijn ;)

bowilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 18:46

Jezus wat erg. Ik ken het paard! Heb 3 jaar op die manege gereden. Het zal je maar overkomen.

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:21

julio111 schreef:
LoveMickey schreef:
Ik ken degene van wie de pony was. Verschrikkelijk! En ik degene die vroeger de pony samen hield met de amazone van dit verhaal is een vriendin van mij en ze was er echt kapot van. Heel sneu!

Wat verschrikkelijk om mee te maken zeg!
Maar in de update wordt gezegd dat het meisje nog niets weet over haar paard, maar uit deze post haal ik iets anders? Of begrijp ik deze opmerking verkeerd.
Maar ondanks dat echt heel veel sterkte voor het meisje en de omgeving.

Het ging inderdaad over het meisje van wie het paard ook was geweest. Niet over het meisje met het ongeluk

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:30

Askim schreef:
Paard is van een vriendin van mij en staat gewoon aan huis.
Ze is gewoon thuis. Vind het zo verschrikkelijk voor haar!
Al zoveel ongeluk met de paardjes de laatste tijd. ;(

Dit staat wel heel haaks op de informatie in het persbericht.

Wat verschrikkelijk voor het meisje zeg! Hopelijk hersteld ze voorspoedig.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 06:44

beetje tegenstrijdige berichten hier.
Heel veel sterkte aan het meisje, hopen dat ze er weer bovenop komt!

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 06:49

Wat een vreselijk ongeluk .....Ik denk de nachtmerrie van iedereen die buiten rijdt...

Wat ik hoorde via iemand die haar persoonlijk kent was dat ze vanaf het begin al weet dat dat haar pony dood is....