zwanepol schreef:wat ik niet snap is dat er blijkbaar niet (echt) getrapt word en dat die persoon of personen er blijkbaar zonder ernstige verwondingen van af komen.
Er zijn al zo veel paarden mishandeld, je zou toch moeten denken dat er vast wel 1 of meer paarden tussen zitten die gelijk naar achteren uithalen als ze pijn voelen?
Ik mag echt lijden dat de dader bij een volgende mishandeling vreselijk verrot getrapt wordt zeg, misselijk persoon.![]()
Hoe het dan moet gebeuren is mij ook een raadsel, stel dat het paard aan een weide paaltje word vast gezet en het wordt zo mishandeld dan trekken ze toch zo paal en draad uit de grond.
Ik kan echt niet bedenken hoe iemand blijkbaar de tijd krijgt om zo iets in en uitwendig klaar te spelen bij een vol bij bewust zijnd paard. Is er toevallig bij paarden ook bloedonderzoek geweest of ze gedrocheerd zijn?
zie mijn post hierboven.... praam. deze klik je aan het halster en je hebt je handen vrij... https://www.google.nl/search?newwindow= ... B500%3B371 even een minuut laten inwerken en paard geeft geen kik.
En ik hoop dat ze de dader(s) erg snel gaan vinden.
)