Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Ufurio4e schreef:Ik had juist het idee dat totilas blij was met de ruimte die hij krijgt aan het einde van de proef. Veel spanning, fijn hem gezond weer te zien!
Heb je weleens hardgelopen? Dan vind je het ook heerlijk om even je benen en armen uit te "zwabberen" nadat je spieren zich zo hebben ingespannen.
Mousmous schreef:Ik vermoed dat bij beide paarden de kinketting idd wat los zit. Dan gaat de stang al snel horizontaal, alleen het nadeel daarvan is wel dat mocht de stang een tongboog hebben, in sommige gevallen kan dat een behoorlijke boog zijn, dat deze dan wel tegen het verhemelte aan zit.

avalonnancy schreef:is er nou niemand die ziet dat toot hartstikke scheef is!! zijn staart hangt constant naar rechts.
daarbij zie je hem met zijn hoofd schudden tijdens het halsstrekken en zou ik denk dat ie last heeft van zijn atlas, de aanleuning is ook niet fijn over de rug, je ziet hem regelmatig vanuit de nek/atlas omhoog uit de aanleuning komen. is verder geen commentaar, maar denk toch dat deze combinatie niet past.
zelfde verhaal met bretton, die is ook niet in orde qua aanleuning en de enige reden waarom die zo aan het trekken is aan het begin is omdat ook dit paard niet " recht " is. dit zie je ook terug in de proef, want een fatsoenlijke lengtebuiging is ver te zoeken en hij zwaait constant uit.
daarbij hangt de stang bij beide paarden horizontaal.
Met de oefeningen die deze paarden moeten doen, gaat het niet lang duren voor beide paarden kreupel zijn.
vind de proef van toot absoluut geen 80% waard
Het lijkt ook haast wel of ie niet goed kan blijven zitten en op de teugels steunt. Die binnenkomst ook... tsjee :S