Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ils_K schreef:Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
Ik denk niet dat ze hadden bedacht dat er zoveel zal vallen, dat de vecht het niet aan kon.
Ze hebben het elke keer over in net noorden veel regen, nou sinds gister avond valt hier pas echt wat regen. Je kan niks van de weerberichten op aan, het is allemaal zo plaatselijk.
__Lauraa schreef:Whaha sorry maar ik lach me rot om hoe hij in het filmpje doet, ik ken hem in het echt en weet hoe veel pony's van hem er bij staan en daar wordt je niet echt blij van. Grappig dat je je op tv zo anders voor kan doen
Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
__Lauraa schreef:Ik ga me er openbaar verder niet over uitlaten, mocht je benieuwd zijn dan wil ik het via pb best uitleggen hoor. Maar ik weet waar ik het over heb en oordeel niet te snel.
__Lauraa schreef:Prima
Edit: wat ik wilde zeggen is dat alle lof nu naar de eigenaar gaat en dat het lijkt of hij zo geweldig voor zijn pony's is maar dat ligt iets genuanceerder. Dat is het enige wat ik aan wilde geven