Citaat:
Dus nu dacht ik: ik wijs op het plaatje en rijd door. Maar hij riep 'ho, stoppen' en wilde mijn identiteitsbewijs zien. Nu weet ik toevallig dat ik dat niet hoef te doen. Dus ik zei 'hoor eens vriend, ik heb een geldige vergunning. Ga jij nu maar andere mensen lastig vallen, dan rijd ik door'. Mac ging meteen in galop, het is een lang recht pad waarvan hij weet dat'ie er altijd los mag.
??
Goh en dan verbaast zijn dat hij achter je aan komt?
Citaat:
Inmiddels heeft Zwagerman van mensen bij het GNR begrepen dat deze boswachter vaker uit zijn plaat gaat. ,,Er zijn meerdere klachten tegen hem ingediend vanwege agressie.''
Citaat:
Dat ontkent GNR-woordvoerder Edwin van Oevelen. ,,Hij staat bij ons al vele jaren bekend als een prima boswachter.''
Citaat:
Terwijl het bewijs dat ik keurig heb betaald aan mijn zadel hangt.
Dat was dus niet zo:
Citaat:
Overigens was het zadelplaatje van Zwagerman verlopen, legt Van Oevelen uit. ,,De vergunning loopt telkens tot 1 maart.'' Sinds die datum moet het plaatje '2014/2015' aan kopstel of zadel hangen. Dat heeft Zwagerman overigens wel. ,,Dat ligt nog in de auto, moet ik er nog een keer op schroeven. Ik heb zelfs nog aangeboden het op te halen.
Dus eerst roepen dat het klopt (wat dus niet waar is) dan er vandoor gaan in galop.
Verbaasd zijn dat je achtervolgd wordt en dan zeggen: ja ik weet dat hij is verlopen maar hij ligt in de auto.