Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dat protocol verandert niet per combinatie.
) zoals waar de Nederlanders vaak mee uitkomen.
Dunesjka schreef:Wat een ontzettend gave proef van Edward! Daar kreeg ik tenminste kippenvel van

(het paard dan) Electra63 schreef:Ik denk dat de combinatie Valegro en Charlotte op dit moment de beste is. Ik ben er nog niet uit wie daar het meest aan toedraagt, ik denk misschien wel het karakter van Valegro. Of Charlotte hierna met een ander (type) paard hetzelfde kan bereiken zullen we moeten afwachten.
Persoonlijk zie ik Damon Hill graag(het paard dan)
manubres schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van Danielle en Siro, daar hoor ik niemand over....
xMercury schreef:manubres schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van Danielle en Siro, daar hoor ik niemand over....
Ik heb haar proeven niet gezien! Heb ik ook niet zo'n zin in haha. Krijg er op de een of andere manier altijd nogal kriebels van als top ruiters zo reageren als zij.. Iets in de trant van dat ze wel hogere punten verwacht en verdiend had. Weet niet.
Dunesjka schreef:xMercury schreef:
Ik heb haar proeven niet gezien! Heb ik ook niet zo'n zin in haha. Krijg er op de een of andere manier altijd nogal kriebels van als top ruiters zo reageren als zij.. Iets in de trant van dat ze wel hogere punten verwacht en verdiend had. Weet niet.
Helemaal mee eens.. Net als dat ze volgens mij te keer gegaan was tegen HPM als ik het niet verkeerd had