Anky van Grunsven breekt haar voet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Anky van Grunsven breekt haar voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:16

Het is toch niet dat als het niet op het subforum staat waar jij het persoonlijk vindt passen, dat je dan niet mag reageren of dat je de inhoud van het topic niet interessant kan/mag vinden. Ik kan artikels in het midden van de krant interessant vinden zonder dat ik het iets voor de voorpagina vind. Is toch normaal :+

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:19

Noem het normaal. Maar ik vind dat gezeur over wel of niet nieuwspagina waardig niet nodig, er is altijd wel iets te mekkeren maar ondertussen toch het wel zo interessant vinden om te lezen en reageren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 22:25

Ai, altijd vervelend. Hopend dat het snel genezen is :)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 23:11

S_en_Z schreef:
Sjors schreef:
Kesha, Linda bedoelde het ook als grapje :') En ik ben nog steeds een hij :D

Oke topic-twist!

Een hij? Een hij!? We hebben een man in een topic!!!

Hoi Sjorsssssssss :o *wenkbrauwwiebel* <<)

3 jaar en 12000 posts verder ... :')

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 06:51

jeetje, oefen je een gevaarlijke sport uit en dan breek je je voet met zoiets...
Sterkte!

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 07:04

kesha1 schreef:
[***] schreef:

Hou je mond, Anky is beroemd, jij niet.
Als je niks te zeggen hebt, dan ga je hier maar lekker weg!
:')
Ik weet ook niet zeker of dit nou wel voorpagina nieuws waardig is, maar in ieder geval hoop ik dat Anky snel mag herstellen.

Edit: voor de duidelijkheid, dit was dus sarcastisch bedoelt voordat iedereen boos word :=

Citaat:
zeik wijf als je de kleine lettertjes had gezien weet je dat ze het grappig bedoelde , dat jij een zo'n to big fan bent is niet ons probleem

En als jij nou even de edit leest?! Dan is JOUW probleem weer opgelost. Succes met lezen ;)

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 08:15

Knakker schreef:
jeetje, oefen je een gevaarlijke sport uit en dan breek je je voet met zoiets...
Sterkte!

levensgevaarlijk dat voetballen

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 08:59

Citaat:
3 jaar en 12000 posts verder ... :')

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: sjors wij verjaren op dezelfde dag ;)

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:03

Heel erg voor anky enz maar pas na 10 dagen foto's laten nemen? Kom op als je iets 'belangrijks' breekt voel je het echt wel en ga je naar de spoed. Vind het ook best wel zielig dat ze dat hier zetten net alsof ze niets beters te melden hebben. Maar dat terzijde veel beterschap Anky!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 09:04

Van harte beterschap Anky

en groot deel van posters voor mij: jullie worden echt niet hip door Anky/nieuwswaarde bericht af te zeiken ofzo hoor, doe eens niet zo raar :? Vind je het niet interessant dan klik je het niet aan, de titel is veelzeggend genoeg lijkt me.

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:13

Tsja mensen als je beroemd bent komen dit soort dingen eerder op tv of internet dan wanneer jou of mij dit gebeurt, accepteer dat gewoon of lees dit topic niet.

al vind ik het reclame spotje waarin zij speelt en vervolgens struikelt en word uitgelachen door dr paard nu wel dubbel comisch

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:33

sorrie sjors... ik las alleen je bericht hihih

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:40

Sjors schreef:
Ik heb ook een keer mijn voet gebroken, toen werd er ook geen topic aangemaakt ;(

+1 Op nu.nl stond dat Adele Bloemendaal naar een verzorgingshuis ging... so what... iedere dag gaan dr mensen naar een verzorgingshuis.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:45

Een botje in je voet breken... Hoe zou dat voelen... Lijkt me afhankelijk van welk botje, aangezien Anky er al 10 dagen mee rondliep en ik ook mensen ken die er jaren later pas achter kwamen dat ze ooit eens een botje in hun voet hebben gebroken :+.

Beterschap, iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:45

Dan kunnen we het nieuws wel helemaal opdoeken. Iemand neergeschoten? So what dat gebeurd elke dag.. Bekend persoon heeft een kind gekregen? Ook niet interessant weg ermee gebeurd elke dag.

En een bericht dat Glock Londen en Johnsen gekocht heeft? Dat hoef er dan zeker ook niet op elke dag worden er immers paarden anagekocht!

:roll: Wat een gezeur zeg over of het wel of niet op VN moet de nieuwsredactie doet elke dag (vrijwillig) haar uiterste best om nieuws te plaatsen en het enige wat ze lezen is pagina's lang gezeur :=

Ik wens Anky veel beterschap en hoop dat ze spoedig weer genezen is! :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:46

Yvank_ schreef:
Dan kunnen we het nieuws wel helemaal opdoeken. Iemand neergeschoten? So what dat gebeurd elke dag.. Bekend persoon heeft een kind gekregen? Ook niet interessant weg ermee gebeurd elke dag.

En een bericht dat Glock Londen en Johnsen gekocht heeft? Dat hoef er dan zeker ook niet op elke dag worden er immers paarden anagekocht!

:roll: Wat een gezeur zeg over of het wel of niet op VN moet de nieuwsredactie doet elke dag (vrijwillig) haar uiterste best om nieuws te plaatsen en het enige wat ze lezen is pagina's lang gezeur :=

Ik wens Anky veel beterschap en hoop dat ze spoedig weer genezen is! :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het inderdaad totaal niet interessant vind welk persoon er nu weer een baby uitgepoept heeft :)). Maar die berichten klik ik dan ook bij voorbaat al niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:47

Ik vind de helft ook niet interessant hoor maargoed idd dan klik je het gewoon niet aan en probleem is opgelost :D

Demivds

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:18

Sorry bokkers ik ben echt vet dom , ik help graag mensen denk ik :') :') :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:30

Wat een gezeik zeg..

Even voor alle duidelijkheid.. als jij je voet breekt, dan heeft dat geen nieuwswaarde. Als een bekendheid zijn of haar voet breekt, dan heeft dat wel degelijk nieuwswaarde. Heeft iets te maken met selectiecriteria.

Even gegoogled:

Citaat:
Objectieve criteria voor nieuws zijn ondere andere
nieuw
actualiteit
belang voor de lezer
afwijking
omvang van het feit
bekendheid

Anyway, ontopic. Ik hoop dat ze snel opknapt, naar ongelukje!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:39

Ja, want als Anky 6 weken met haar pootje int gips zit en ze is ergens niet, of ze komt langs op krukken, is iedereen weer over de rooie, omdat het niet gemeld is. Voor de rest heeft niemand er last van toch als dit VP is? als jet niet VPwaardig vind, lees je het toch lekker niet?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:37

Moderatoropmerking:
Er wordt veel offtopic gepraat over het feit dat dit niet als nieuws wordt gezien. Echter is het dan niet de bedoeling om dit duidelijk kenbaar te maken in het topic. Hiervoor kunnen jullie de TeR (tip een nieuwsredactie) , de PB of mail gebruiken om dit kenbaar te maken aan de Nieuwsredactie. Ik wil jullie dus ook graag verzoeken om ontopic verder te gaan en bij tips ed jullie te wenden tot de nieuwsredactie.

Alvast bedankt!

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:09

Ben ik de enige die het grappig vind om te lezen dat haar paarden de weide niet op mogen ivm blessures? :+ Ze heeft zelf ook een blessure

Beterschap Anky!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:49

moonie schreef:
Knakker schreef:
Sterkte!

levensgevaarlijk dat voetballen

Ik hoor en zie het nu pas.. :o

Ik dacht die is gestruikeld met de vuilniszak buiten zetten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:57

Ja Ceasario tijdens de opname van die reclame is daadwerkelijk haar voet gebroken :') En iedereen: Ooh Anky goed geacteerd zeg! _/-\o_ En iedereen maar lachen omdat men denkt dat ze zo goed in haar rol zit :') Mijn fantasie slaat op hol