Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kesha1 schreef:[***] schreef:
Hou je mond, Anky is beroemd, jij niet.
Als je niks te zeggen hebt, dan ga je hier maar lekker weg!
![]()
Ik weet ook niet zeker of dit nou wel voorpagina nieuws waardig is, maar in ieder geval hoop ik dat Anky snel mag herstellen.
Edit: voor de duidelijkheid, dit was dus sarcastisch bedoelt voordat iedereen boos word
Citaat:zeik wijf als je de kleine lettertjes had gezien weet je dat ze het grappig bedoelde , dat jij een zo'n to big fan bent is niet ons probleem
.
Wat een gezeur zeg over of het wel of niet op VN moet de nieuwsredactie doet elke dag (vrijwillig) haar uiterste best om nieuws te plaatsen en het enige wat ze lezen is pagina's lang gezeur 
Yvank_ schreef:Dan kunnen we het nieuws wel helemaal opdoeken. Iemand neergeschoten? So what dat gebeurd elke dag.. Bekend persoon heeft een kind gekregen? Ook niet interessant weg ermee gebeurd elke dag.
En een bericht dat Glock Londen en Johnsen gekocht heeft? Dat hoef er dan zeker ook niet op elke dag worden er immers paarden anagekocht!Wat een gezeur zeg over of het wel of niet op VN moet de nieuwsredactie doet elke dag (vrijwillig) haar uiterste best om nieuws te plaatsen en het enige wat ze lezen is pagina's lang gezeur
Ik wens Anky veel beterschap en hoop dat ze spoedig weer genezen is!
. Maar die berichten klik ik dan ook bij voorbaat al niet aan.
Citaat:Objectieve criteria voor nieuws zijn ondere andere
nieuw
actualiteit
belang voor de lezer
afwijking
omvang van het feit
bekendheid