Yinthee schreef:JaJe kan zo vaak op die rode knop drukken als je wilt volgens mij
Krijg hem elke keer weer als ik op de link in de OP druk.
Ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Ga jij met die kaarten voor Horse Event aan de haal of win je misschien een ban? Ben jij de gelukkige die zijn eigen tomatenplanten mag gaan verzorgen of loop je op Bokt rond met een mooie avatar gekozen door het team? Wordt jij misschien wel hét nieuwe teamlid van Bokt.nl? Het kan allemaal, in onze grote Bokt-tombola!
Wauw de prijzen zijn echt tof
takkie_muis schreef:Ga jij met die kaarten voor Horse Event aan de haal of win je misschien een ban? Ben jij de gelukkige die zijn eigen tomatenplanten mag gaan verzorgen of loop je op Bokt rond met een mooie avatar gekozen door het team? Wordt jij misschien wel hét nieuwe teamlid van Bokt.nl? Het kan allemaal, in onze grote Bokt-tombola!
Ladybird schreef:takkie_muis schreef:Ga jij met die kaarten voor Horse Event aan de haal of win je misschien een ban? Ben jij de gelukkige die zijn eigen tomatenplanten mag gaan verzorgen of loop je op Bokt rond met een mooie avatar gekozen door het team? Wordt jij misschien wel hét nieuwe teamlid van Bokt.nl? Het kan allemaal, in onze grote Bokt-tombola!
Ik hoop toch zeker dat je dit helemaal niet geloofd