Wat een afschuwelijke daad. Ik ben heel nieuwsgierig naar het verhaal hier achter. Want dit lijkt toch echt een gerichte (wraak)actie.. Hoe haal je het in je hoofd.
schoften zo raar dat niemand dat heb gezien, je hoort het zo vaak maar het is zo onbegrijpelijk!
meikepeters5
Geplaatst: 22-03-14 08:32
Dit is echt te erg voor woorden dat er zulke zieke mensen rond lopen! Maar kunnen ze niet de kogel maar een of ander onderzoeks ding stuuren en dan kunnen ze toch onderzoeken van welk wapen het komt en van wie dat wapen is, of kan dat niet?
Meikepeters: als het een schietmasker geweest is kunnen ze dit niet natrekken.. Gezien dit niets achrerlaat in de scheldel.
dolce_gucci
Geplaatst: 22-03-14 11:53
Waar slaat dit op!! Geen woorden voor hoe ziek je dan in je hoofd bent!! Waarschijnlijk nog gewoon voor de lol okk!
GallopGirl
Geplaatst: 22-03-14 13:45
Hoe kunnen mensen zoiets aandoen! Echt ziek! Veel strekte voor de eigenaar...
10y
Geplaatst: 23-03-14 17:52
Wat een smerige zieke daad. Op de een of andere manier zal het wel opgelost worden. Want een schietmasker is niet zo maar ergens te krijgen. En een vergunning voor bezit wordt ook alleen maar aan bepaalde mensen/firma's verleend. an de = Je bent eerder in staat een lading pistolen of zelfs AK's in het zwarte circuit te kopen als een schietmasker. Heel vroeger op de boerderij kwam de huis slachter en die bracht het schietmasker dan mee, of per uitzondering was er op de geen hele grote boerderij eentje aanwezig. Achter slot en grendel. Het is een hele kunst ermee om te kunnen gaan zoals al geschreven. En zo'n takkeherrie maakt het toch echt niet. Ik heb in m'n jeugd vaak genoeg ernaast gestaan als de dieren geschoten werden voor de slacht op de boerderij. Bovendien kan ik me echt niet voorstellen dat je dat nu in de huidige tijd dagelijks in uitgerekend een woonwijk van Den Haag zou kunnen horen. Kletskoek dus. En de slagpin die veert weer terug, dus er zijn geen sporen zoals een kogel die is blijven zitten.
Een veulen dat nog 2 maanden gedragen moet worden is nog absoluut niet levensvatbaar. Een van de redenen is o.a., dat de longen nog niet klaar zijn.
Niettemin, ook al duidt dit ergens wel op wraakactie, dan ben je toch wel een erg laag bij de gronds figuur je op die manier aan dieren te vergrijpen. Ik hoop dat ze de dader snel pakken.
meikepeters5
Geplaatst: 24-03-14 08:38
Jolliegirl schreef:
Meikepeters: als het een schietmasker geweest is kunnen ze dit niet natrekken.. Gezien dit niets achrerlaat in de scheldel.
10y ik heb dagelijks met een schietmasker in handen gestaan.. En ook mee geschoten. Dit maakt weldegelijk lawaai.. Verschilt natuurlijk ook per patroon wat erin gaan. Patroon voor schapen is minder fel dan voor paarden..en patroon voor koeien en stieren is weer feller.