Urielle schreef:Janine1990 schreef:Maar iemand die mij emotioneel geraakt heeft op wat voor vlak dan ook, oef die gun ik het licht niet in de ogen. Des te beter ik me voel als ik diegene versla. Lol.
Dat herken ik wel.
Ik was er pas afgereden door een clubgenoot. Omdat die wedstrijdenreeks voor mij niet was om te winnen maar om lekker wedstrijdritme te houden en dingetjes die in de serieuze proeven niet goed gaan aan te scherpen, had ik daar eigenlijk niet eens bij stilgestaan. De plaatsing maakte me op dat moment echt niks uit. Ik vond het wel leuk dat een clubgenoot won![]()
TOT de volgende wedstrijd toen ze het er enorm in gingen wrijven dat ik achter haar had gestaan. Toen wakkerden ze de competitiedrang in me aan. Misschien ook maar beter niet gedaan, want ik reed haar er erna ook gelijk twee keer af![]()
En dat gevoel vanhad ik tot dusver helemaal niet gehad
Hihi!
Dat is niet helemaal wat ik beschreef in het stukje wat je van mij quotte. Maar dat kan ik je eventueel wel uitleggen per pb.
Maar naar aanleiding van wat jij schrijft he... Heb je afgelopen week (maandag?) ook RTL Late Night gezien met Anky, Inge en Leontien? Daar geeft Anky aan dat ze in Sydney heel blij was voor het goud, na twee verprutste proeven. In Athene had ze geen druk op zichzelf, iedereen wist dat ze Salinero pas drie jaar onder het zadel had, dus ze hoefde niet te winnen. Maar in Hongkong was dat een heel ander verhaal, er werd van haar verwacht te winnen. Dus de druk was heel hoog.
Jij hebt toen je op zoek was naar je wedstrijdritme jezelf geen druk op gelegd, omdat je doel was om fijn te rijden en een wedstrijdritme te vinden. Echter werd je toen wel duidelijk dat er normaal wel van jou verwacht wordt dat je van die clubgenoot wint. Zodat je vervolgens op een volgende wedstrijd wel weer die druk op jezelf legt om te winnen. Druk die je nu voelt omdat je nu weer weet hoe de omgeving naar jouw prestaties aan kijkt.

)