[HK] Neknomination nieuwe internettrend onder ruiters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:00

Noem mij maar een partypoeper, ik vind het écht een heel dom spel :o

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:02

Maar iig deze ruiters hebben een eigen stal of hun bazen hebben echt wel humor. Wil je een serieuze managementsfunctie ja ok, dan is dit niet handig...

CM_

Re: Neknomination nieuwe internettrend onder ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:04

Sommigen zijn wel aardig om eerlijk te zijn, alhoewel ik me ook stuk erger aan het slechte engels, praat dan gewoon nederlands haha.

Diegene die over die auto springt, auto heeft zo te horen wel een deukje in het dak nu.
Vind alleen dat er wel veel gesprongen word, niet zo origineel meer, behalve dan diegene die achterstevoren springt, hilarisch!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:07

ais schreef:
De creativiteit wil ik nog wel zien, maar sportiviteit? Ik dacht dat (top)sport en alcohol juist geen goede combi waren?

In de filmpjes beoefenen ze geen topsport (maar sommigen vind ik wel heel knap en dapper!!). En één biertje…. :Y) Sommigen drinken niet eens iets met alcohol. Ik vind het sportief om mee te doen met dit spel, juist als het de meer bekende ruiters zijn die betere dingen te doen hebben. Ik neem aan dat ze heel serieus bezig zijn met hun sport/beroep en dat er echt geen tijd is om altijd maar te zitten geinen. Daarom vind ik het juist tof dat ze in hun lange dagen nog de tijd vinden om zo’n filmpje in elkaar te zetten.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 12-02-14 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:07

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:11

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:13

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:14

Heeft er iemand dat filmpje van degene die achterstevoren springt? Of de link igg.

Als je werknemer het zo erg vind dat zijn werknemer een biertje drinkt, jeetje zeg wat een lol heb je dan in je leven.. :+

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:16

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:17

over-je-neknomimation :r

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:26

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:26

Die van Dennis van de Brink kwam ik gister tegen op facebook, die vind ik wel echt geniaal!
Vooral die afstap :')

Maar vind het eigenlijk maar dom gedoe. Ook hier staat facebook er vol mee,
als er niet een geplaatst is, is het wel geliked waardoor het alsnog op m'n nieuwspagina staat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:33

Nicole schreef:
_Lorette_ schreef:
Het is toch ook een stukje sportiviteit en creativiteit? Ik vind dit niet ‘hersenloos. Dat serieuze gedoe altijd…
Precies, kom op mensen wees eens niet zo serieus beetje gezelligheid en idioot doen is alleen maar goed en vooral als je andere mensen mee aan lachen kan maken

Er zijn wel mensen overleden bij dit soort 'spelletjes'.. Hartstikke gezellig en lachen natuurlijk :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:33

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:34

Oeh ik ben wel nieuwschierig naar die van Gert van den hoff en anky :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:35

Sammie schreef:
Nicole schreef:
Precies, kom op mensen wees eens niet zo serieus beetje gezelligheid en idioot doen is alleen maar goed en vooral als je andere mensen mee aan lachen kan maken

Er zijn wel mensen overleden bij dit soort 'spelletjes'.. Hartstikke gezellig en lachen natuurlijk :)

Als je kijkt naar een glaasje bier wat de ruiters bij ons doen of een beetje sap/frisdrank.. Ja hebt er altijd idioten tussen zitten dan nog kan ik niet snappen hoe je dood kan gaan aan 1 glas alcohol.. Nogal makkelijk te schuiven door nieuws op zo spelletje, ze doen het zelf dan toch zo bont?

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:36

Horseland93 schreef:
Oeh ik ben wel nieuwschierig naar die van Gert van den hoff en anky :D

Ik heb geen fb dus wil iemand die dan plaatsen

anky ook genomineerd germ :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:38

Sammie schreef:

Sammie, ik hoop niet dat je niet denkt dat ik sterfgevallen die te wijten zijn aan neknomination grappig vind. Te extreem/gevaarlijk/onverantwoord is nooit goed en keur ik ook niet goed. Maar het is volgens mij ook gewoon mogelijk om een creatief/grappig filmpje te maken waarbij er geen doden vallen en dan kan ik dat toch zeker waarderen. :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:39

Nicole schreef:
Ja hebt er altijd idioten tussen zitten dan nog kan ik niet snappen hoe je dood kan gaan aan 1 glas alcohol.. Nogal makkelijk te schuiven door nieuws op zo spelletje, ze doen het zelf dan toch zo bont?

Ze zijn niet overleden door de alcohol, voor zover ik kan achterhalen maar door de ‘actie’ (die moet immers ook steeds ludieker worden anders is de pret er natuurlijk al snel af..) die ze er bij moeten doen. Zo is er een na een biertje een rivier ingesprongen. Negentien jaar.. nooit meer boven gekomen.

Wat mij betreft hebben de ruiters pas lef als ze zeggen bekijk het maar :+ (ipv hier aan mee te doen)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:41

Sammie schreef:
Wat mij betreft hebben de ruiters pas lef als ze zeggen bekijk het maar :+ (ipv hier aan mee te doen)

Ik gok dat Anky de eerste is die dat ook daadwerkelijk gaat doen :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:44

Cayenne schreef:
Sammie schreef:

Dat gok ik ook. Wel jammer. Ze kan ook gewoon een shet uit de wei plukken, allebei een pruik op, beetje drinken achterover slaan en een volgende ruiter nomineren. Niets gevaarlijks aan. :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:45

_Lorette_ schreef:
Dat gok ik ook. Wel jammer. Ze kan ook gewoon een shet uit de wei plukken, allebei een pruik op, beetje drinken achterover slaan en een volgende ruiter nomineren. Niets gevaarlijks aan. :P

Zeg dat niet te hard. Ik ken een paar shets.... :7

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:46

Ik kan hier nou de humor ook niet echt van inzien.. Oke deze mensen weten misschien nog wel hoe ver ze kunnen gaan met een paard ( al vind ik deze 2 in de OP al te ver.. ) maar veel mensen weten dat helaas ook niet, en dan deze voorbeelden met alcohol erbij.. Geen goede combi denk ik.

Wat is er nou eigenlijk echt het nut van...?

Nustice

Cayenne schreef:
Sammie schreef:

Je weet het niet! Misschien gaat Anky ons wel verbazen! :P

Tigra_

Je hoeft ook niet met de kudde mee te lopen natuurlijk. Ze heeft groot gelijk als ze er niet aan mee doet. Ik kan er werkelijk waar niets leuks aan vinden. Snap ook niet wat andere er leuk aan vinden maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde dat zou pas saai zijn als we het allemaal geweldig zouden vinden.
Of iedereen die genomineerd is daadwerkelijk mee doet. Je mag nog wel voor jezelf denken.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 12-02-14 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt