Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ais schreef:De creativiteit wil ik nog wel zien, maar sportiviteit? Ik dacht dat (top)sport en alcohol juist geen goede combi waren?
Sommigen drinken niet eens iets met alcohol. Ik vind het sportief om mee te doen met dit spel, juist als het de meer bekende ruiters zijn die betere dingen te doen hebben. Ik neem aan dat ze heel serieus bezig zijn met hun sport/beroep en dat er echt geen tijd is om altijd maar te zitten geinen. Daarom vind ik het juist tof dat ze in hun lange dagen nog de tijd vinden om zo’n filmpje in elkaar te zetten. Nicole schreef:_Lorette_ schreef:Precies, kom op mensen wees eens niet zo serieus beetje gezelligheid en idioot doen is alleen maar goed en vooral als je andere mensen mee aan lachen kan makenHet is toch ook een stukje sportiviteit en creativiteit? Ik vind dit niet ‘hersenloos. Dat serieuze gedoe altijd…

Sammie schreef:Nicole schreef:Precies, kom op mensen wees eens niet zo serieus beetje gezelligheid en idioot doen is alleen maar goed en vooral als je andere mensen mee aan lachen kan maken
Er zijn wel mensen overleden bij dit soort 'spelletjes'.. Hartstikke gezellig en lachen natuurlijk
Sammie schreef:Er zijn wel mensen overleden bij dit soort 'spelletjes'.. Hartstikke gezellig en lachen natuurlijk
Nicole schreef:Ja hebt er altijd idioten tussen zitten dan nog kan ik niet snappen hoe je dood kan gaan aan 1 glas alcohol.. Nogal makkelijk te schuiven door nieuws op zo spelletje, ze doen het zelf dan toch zo bont?
(ipv hier aan mee te doen) Cayenne schreef:Sammie schreef:Wat mij betreft hebben de ruiters pas lef als ze zeggen bekijk het maar(ipv hier aan mee te doen)
Ik gok dat Anky de eerste is die dat ook daadwerkelijk gaat doen