Paarden ingeslapen na overstromen stallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:43

Ik vind dat ze een goede beslissing heeft gemaakt. Ze zal het al moeilijk genoeg hebben, zowel emotioneel als financieel. De paarden hoeven zo niet te lijden en worden niet aan hun lot overgelaten met het risico op onderkoelen / verzuipen / verhongeren en ernstig gewond raken (paarden zullen niet zien waar ze lopen) petje af

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:28

geerke schreef:
ik denk dat ik het nu iets beter begrijp....maar goed,het water staat niet meteen zo hoog.Het is geen tsunami.Maar nu begrijp ik wel de kosten om het weer in orde te krijgen.

:(:) Y;(

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 11:51

Wat haar verklaring betreft ... een emotionele verantwoording van haar beslissing gegeven aan pers lui die het niet altijd zo nauw nemen met de inhoud van de verklaring maar eerder de sensationele delen eruit halen en benadrukken.

Neem die verklaring, en alles dat in de pers staat, met een kilo zout erbij.

Volgens een engelse vriendin zijn er meerdere eigenaren die tot deze besluit moeten komen en die deze beslissing hebben genomen. Het is kiezen en prioriteiten opstellen, en die keuze wegen erg zwaar op de eigenaren.
Ik zou niet in hun schoenen willen staan. :n

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:05

Anoniem

Re: Paarden ingeslapen na overstromen stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:27

Water staat tot aan Windsor Castle, houdt in dat Queen Elisabeth dadelijk Boe!! roept het heel Britse kabinet zich in tien bochten gaat wringen om alle mogelijke hulp te bieden. Shame }:)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:43

er is al een nederlands bedrijf water aan het wegpompen.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 13:57

Windsor Castle ligt redelijk hoog en droog. Genoeg kamers daar om in te vertoeven in tegenstelling tot menig huis op het platteland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:46

karijn schreef:
Windsor Castle ligt redelijk hoog en droog. Genoeg kamers daar om in te vertoeven in tegenstelling tot menig huis op het platteland.

Je denkt toch niet dat Elisabeth kamers aan common people aanbied??

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 19:16

Wat een onzin om Windsor Castle als opvang aan te bieden voor de vluchtelingen, daar zijn andere locaties voor, die veel beter geschikt zijn en minder waardevol. Windsor Castle is cultuurerfgoed, het is een museum. Het zou hetzelfde zijn als je zou roepen om daklozen op te vangen in het Rijksmuseum. Daar zijn andere oplossingen voor.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:34

Dat bedoel ik zeker niet. Mijn reactie was puur om aan te geven dat als de queen mom natte voeten krijgt, ze gewoon naar een andere kamer kan verhuizen in tegenstelling tot de wanhopige mensen die nu al tot aan hun nek in het water staan.
Klopt, Windsor Castle is een museum, ben er geweest, vandaar ook mijn opmerking :D