Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
United was ook wel ff een vuilert
Ayasha schreef:Ze zullen toch ooit een keer geweest zijn om ggk te worden of niet dan?
Joolien schreef:Ik zie een nieuw onderdeel aankomen bij ter land, ter zee en in de lucht: Geef hem een hengst! Iedere deelnemer krijgt een ggk dekhengst en moeten 200 meter aan de hand volmaken zonder ongelukken, kijken wie het verst komt![]()
![]()
Ik vond t jammer dat ze Crack C niet lieten zien, maar ik denk dat die de tribune in zou exploderen als ze die hadden laten gaanUnited was ook wel ff een vuilert
![]()
Ik vond die Bordeaux met ontzettend veel afdruk en lichtvoetigheid draven, wat een gaaf dier!
Janine1990 schreef:Joolien schreef:Ik zie een nieuw onderdeel aankomen bij ter land, ter zee en in de lucht: Geef hem een hengst! Iedere deelnemer krijgt een ggk dekhengst en moeten 200 meter aan de hand volmaken zonder ongelukken, kijken wie het verst komt![]()
![]()
Ik vond t jammer dat ze Crack C niet lieten zien, maar ik denk dat die de tribune in zou exploderen als ze die hadden laten gaanUnited was ook wel ff een vuilert
![]()
Ik vond die Bordeaux met ontzettend veel afdruk en lichtvoetigheid draven, wat een gaaf dier!
Vind er maar een verzekering voor
Janine1990 schreef:Joolien schreef:Ik zie een nieuw onderdeel aankomen bij ter land, ter zee en in de lucht: Geef hem een hengst! Iedere deelnemer krijgt een ggk dekhengst en moeten 200 meter aan de hand volmaken zonder ongelukken, kijken wie het verst komt![]()
![]()
![]()
Vind er maar een verzekering voor
Ayasha schreef:En dat doen ze zo snel ze ggk worden. Ik betwijfel echt dat deze hengsten nog in groepjes buiten komen... Denk dat die in de 'te duur om dergelijke risico's mee te nemen' klasse komen zo snel een van uyterd zich er mee gaat moeien. Dus nee, zolang niemand met andere feiten komt, geloof ik niet dat deze hengsten nog in staat zijn om veilig met elkaar los te laten.
Janine1990 schreef:goldenarrow schreef:Hangt ook nog van de hengst af natuurlijk Joolien. Ik heb daadwerkelijk met een ggk dekhengst gelopen en dat was echt een braaf pennypaardje.
Op stal zullen de meesten ook inderdaad wel een pennypaardje zijn. Met name buiten het dekseizoen om.
Ayasha schreef:Ik ook niet. Maar ik vraag me af of zij ook zo denken. En zo niet, hoe kwalijk kan je ze dat nemen? Die dieren zijn zulke bedragen waard.. Je moet wel realistisch blijven. Idealen zijn mooi maar ook als ze beperkt(er) buiten komen zullen deze dieren niks te kort komen.
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:Ik ook niet. Maar ik vraag me af of zij ook zo denken. En zo niet, hoe kwalijk kan je ze dat nemen? Die dieren zijn zulke bedragen waard.. Je moet wel realistisch blijven. Idealen zijn mooi maar ook als ze beperkt(er) buiten komen zullen deze dieren niks te kort komen.
Ik neem hengstenhouders over het algemeen minder kwalijk dan de gemiddelde paardenhouder op Bokt en real life. Volgens mij klopt deze zin niet, maar goed...
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:Ik ook niet. Maar ik vraag me af of zij ook zo denken. En zo niet, hoe kwalijk kan je ze dat nemen? Die dieren zijn zulke bedragen waard.. Je moet wel realistisch blijven. Idealen zijn mooi maar ook als ze beperkt(er) buiten komen zullen deze dieren niks te kort komen.
Ik neem hengstenhouders over het algemeen minder kwalijk dan de gemiddelde paardenhouder op Bokt en real life. Volgens mij klopt deze zin niet, maar goed...
DePaardenman schreef:Bordeaux en Ferdaux waren later op de avond gewoon onder het zadel te zien, en United is al heel lang geblesseerd dat is toch algemeen bekend.
Idee was leuk, uitvoering wat minder, kan gebeuren.

Ayasha schreef:Geheel met je eens. Loopt die bok krap een winstpunt in de b, ist een sportpaard dat niet meer buiten mag.