Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:03

Molfre schreef:
Ben ik dan de enige die een paard ziet dat zich helemaal niet lekker voelt daar? Een en al spanning en het liefst gaat 'ie volgens mij met een noodgang de winkel uit. Levens gevaarlijk en een walgelijke actie.

toen hij moest stilstaan terwijl ze die namen riep wilde hij idd weg,, en het is natuurlijk een stom plan en erg gevaarlijk,
maar ik moet zeggen dat ik het stiekem best grappig vond

gita1501

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:04

vuurneon schreef:
Xxkirrstenn schreef:
achja het is gebeurd en aan al die 'wat als' en 'stel nou dat' heeft niemand meer wat. Het is goed afgelopen en niemand is gewond geraakt. Praat dat hele spel en de actie zeker niet goed, want het is te gek voor woorden, maar ach niks aan te doen :Y)

Jawel, flinke boete. Dat is achteraf ook nog prima te krijgen :Y)

Jaaa die zal ze zeker krijgen haha! Eigen schuld ze maakt t er zelf naar. Wel iets wat je je leven lang niet vergeet!

mrie

Re: Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:10

Kei hard lachen, nee dat niet, maar wel grappig. Ik had ook het beeld van een nauw klein supermarktje. Ik ben wel eens met pony en al een volle kroeg ingereden. Pony was van harte welkom, maar om te voorkomen dat er in de kroeg gemest zou worden maar één biertje lang gebleven. Het was geen grote kroeg, een bar en vier a vijf tafeltjes groot.Pony vond het allemaal wel best, publiek stond ook niet op zijn achterste benen. Ben ik nu een paardenmishandelaar.
Spatter ik ben het helemaal met je eens, waar is de lol.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:12

mrie schreef:
Kei hard lachen, nee dat niet, maar wel grappig. Ik had ook het beeld van een nauw klein supermarktje. Ik ben wel eens met pony en al een volle kroeg ingereden. Pony was van harte welkom, maar om te voorkomen dat er in de kroeg gemest zou worden maar één biertje lang gebleven. Het was geen grote kroeg, een bar en vier a vijf tafeltjes groot.Pony vond het allemaal wel best, publiek stond ook niet op zijn achterste benen. Ben ik nu een paardenmishandelaar.
Spatter ik ben het helemaal met je eens, waar is de lol.

Maar je zegt het zelf; je was van harte welkom.
Deze dame niet. Ik neem aan dat je in een café ook niet langs allerlei voedingswaar rijdt?

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:14

JJane schreef:
Zulke mensen zijn het hebben van een dier niet waard. Dit had zo verkeerd af kunnen lopen. Misschien leuk idee maar je snapt toch wel dat dit alleen maar verkeerd af kan lopen.

:O

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:14

Het verschil is denk ik ook dat er geen filmpje van jouw pony in de kroeg over het internet zwerft.

Juist nu alles gedeeld wordt via Facebook enzo, kun je niet anders verwachten dan dat dit problemen geeft.

Instanties moeten er wel op in gaan, anders geef je het signaal af dat dit soort dingen zomaar kan.

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:19

Kitty1985 schreef:
Ongelooflijk wat een idiote actie.

Hoop dat ze een flinke straf krijgt.

Ben je toch niet goed bij je hoofd, dieren hebben niets te zoeken in de supermarkt ook niet voor de lol.

Je zou maar doodsbang zijn voor paarden, denk je rustig je boodschappen te kunnen doen, komt er zo'n idioot met een paard de winkel in....

Of zwaar allergisch...

Jajaja en de honden die ze bij de deur vastknopen geven we dan ook maar gelijk een nekschot...

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:30

vuurneon schreef:
Deze dame niet. Ik neem aan dat je in een café ook niet langs allerlei voedingswaar rijdt?

Verschiet voedsel van kleur of zo als je er met een pony langs rijd??? Lust jij niets waar een beest bij in de buurt geweest is?? Dan ben je zeker ook vergetarier.... (en heel slank)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:31

Doet me denken aan een van de vele 'paardrij' spelletjes die ik speelde toen ik 'jong' was..
Ging ik ook altijd lopen met mijn paard naar de meest onmogelijke plekken.. :j

babybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:36

Okeeeee... dit is raar.

Wel leuk paard :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:38

mrie schreef:
vuurneon schreef:

Verschiet voedsel van kleur of zo als je er met een pony langs rijd??? Lust jij niets waar een beest bij in de buurt geweest is?? Dan ben je zeker ook vergetarier.... (en heel slank)

De enige dieren (uitzondering hulp/geleide hond)!die ik tegen wens te komen zijn netjes verpakt en liggen in de vriezer of koeling :Y)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:46

vuurneon schreef:
Bah bah bah :n

Lekker smerig zo'n groot dier bij de voedingswaar. Je zou maar allergisch zijn, of bang voor paarden. Nee, ik vind dit ronduit asociaal.

Paard zou maar poepen, wegglijden, schop geven etc. Te groot risico.

Maar jij neemt wel je knol de kroeg in of was die ook vacuum verpakt?? <<)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:48

In de kroeg bestel ik liever een paard uit de frituur :9

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:52

Als er een ruwere ondergrond had gelegen had ik het nog wel grappig gevonden, maar hier krijg ik echt de rillingen van....

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:55

Sorry vuurneon dat was Mrie die de kroeg in reed toch?? *D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:56

Haha ja, ik bestel paard in de kroeg, zij reed op paard de kroeg in :D
De ene werd gebracht, de ander brengt jou

bestekhaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:05

stiekem vind ik het best grappig, goed bedachte actie, was ik zelf nooit op gekomen :')
het is inderdaad wel onverantwoord, die gladde vloer bijvoorbeeld, maar ach... beetje lachen om zo'n actie... ;)

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:13

Wahahahaha, ja mooie mix-up.
Misschien heb ik wel last van mening, misschien ben ik wel echt een oud mupke aan het worden en misschien ben ik te zeer van boerenafkomst, misschien zat ik te lang in Suid Africa.

Ik vind gevacumeerd vlees dus viezig, brrrr tis net echt vlees. Ik gruwel niet van voedingswaren waar dieren langs of op gelopen hebben, vers geslachte kip, spullen uit het zand gekocht op een of andere lokale markt, zwart geworden bananen, melk en yoghurt waarvan de houdbaarheid verlopen is maar die nog wel goed ruiken, appels met rot die gewoon door de appelmoes gaan, wortelen waar de worm uitgesneden is... en zo ken ik er nog wel een heleboel.
Nee ik ben geen ekotarier, vegetariër of zo iets. Ik eet alles wat te koop is als ik het kan betalen.
IK begrijp werkelijk niet waar veel mensen zo bang voor zijn. Alles moet uberschoon en zelfs de aanwezigheid van een beest in de winkel blijkt al een boel te bederven voor veel mensen. Er wordt zoveel weg gegooid hier in het westen en echt om niks 8)7

EvaaxGucci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:31

Okeee.. Ik vind het wel een beetje apart, hahaha.

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:36

Hahahaha lache! Idd die ijzers is jammer maar vind het wel een goede!
Ik wil nogsteeds eens langs de mac drive, maar dat is wel veel minder gevaarlijk xD

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:42

Haha mooie actie :)) Lef hoor, zou het niet durven. Alleen wel een beetje gevaarlijk met die ijzers gelukkig dat het goed is afgelopen.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:47

vuurneon schreef:
Stolz schreef:
Sommige mensen hier hebben echt geen gevoel voor humor!

Of juist gebrek aan ratio :)*

_/-\o_

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:50

Kitty1985 schreef:

Ben je toch niet goed bij je hoofd, dieren hebben niets te zoeken in de supermarkt ook niet voor de lol.

Je zou maar doodsbang zijn voor paarden, denk je rustig je boodschappen te kunnen doen, komt er zo'n idioot met een paard de winkel in....

Of zwaar allergisch...

Mensen zijn toch ook overal met honden, er zijn genoeg mensen bang of allergische voor honden :+

Volgende keer een beter argument bedenken xd

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:53

beaversrun schreef:
Kitty1985 schreef:

Of zwaar allergisch...

Jajaja en de honden die ze bij de deur vastknopen geven we dan ook maar gelijk een nekschot...

HALLO????

Het gaat hier om IN de supermarkt....niet buiten en ook niet op straat of wat dan ook maar IN de supermarkt.

Maar over een asociaal dom wijf dat met een paard de supermarkt in gaat.

Echt typisch bokt dit.......
Paardengrieten denken alles maar te kunnen maken met hun paarden, en alles wat er gedaan wordt met een paard is goed.

Nou niet dus...

Dit soort rot geintjes, en ander asociaal gedrag van paardengrieten gaat ervoor zorgen dat paarden straks niet meer op straat mogen komen.

En dan zijn de ruiters die wel hun best doen om NIET paardenminnend NL/wereld tot last te zijn de dupe.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:54

Caelum schreef:
Kitty1985 schreef:

Of zwaar allergisch...

Mensen zijn toch ook overal met honden, er zijn genoeg mensen bang of allergische voor honden :+

Volgende keer een beter argument bedenken xd

Mens, we hebben het hier over een paard in de supermarkt.

Niet over honden, katten, cavia's.

Mensen die allergisch / bang zijn voor paarden verwachten die beesten niet tegen te komen in een supermarkt.

Ze zijn NIET voor NIETS verboden in een supermarkt. Zodat IEDEREEN zonder angst of overlast zijn boodschappen kan doen
Laatst bijgewerkt door Kitty1985 op 05-02-14 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt