myk_en_shant schreef:Maar dan vraag ik me nog wel één ding af, ga je ook meer betalen als je meerdere paarden hebt, ik ben in bezit van drie paarden. Die ieder ook een verzorgster / bijrijder hebben.
Krijg je als eigenaar dan een rekening voor drie paarden of één rekening en dan maakt niet uit hoeveel paarden je hebt.
Krijg je dan drie labeltjes of maar één die je telkens op het andere zadel moet plaatsen. Hoe ga je het dan oplossen als je met alle drie de paarden het bos in gaat.
Het labeltje voor op het zadel, hoe fraude gevoelig gaat deze worden. Iemand die een beetje handig is maakt zo duplicaten.
Hoe gaan ze het controleren dat iedereen wel er voor betaald.
Daar zijn dus controleurs voor nodig, waar gaan die van betaald worden. Waarschijnlijk van het geld voor de paden, want geld heeft staatsbosbeheer namelijk niet. Aangezien hier in de omgeving een aantal boswachters ontslag hebben gekregen ivm bezuinigen.
Per paard dat het bos in gaat een label, dat lijkt me logisch. Je kan een label inderdaad uitwisselen of namaken, maar voor 2 tientjes heb ik geen zin in gedoe en koop ik hem gewoon.
Waarom zou iedereen gecontroleerd moeten worden? Er is gewoon een boswachter die je tegen kan komen en dan heb je het label nodig om te laten zien. Een automobilist weet ook dat hij bekeurd KAN worden als hij te hard rijdt, aan hem/haar of hij het risico wil nemen.
Voor twee tientjes neem ik geen risico en koop dat ding gewoon...