Zoals ze zeiden zijn er wel een aantal zebra's waar je op kunt rijden. Denk maar aan de film racing stripes. Ook kan je springen met een zebra kijk maar naar het filmpje Zack the zebra.
Even geheel offtopic, maar na het gezien te hebben en er eens over na heb gedacht; ik vind Zebra's eigenlijk helemaal niet zo mooi. Wel uniek en bijzonder maar om nou te zeggen uitgesproken mooi…neh.
Ik heb weer ontzettend gelachen Het blijft een top programma. Wat Midas zei kon ik ook helemaal in komen, welk prooidier is er nu eigenlijk zo dom om een roofdier op zijn rug te laten? Dat is toch eigenlijk ook heel gewoon niet slim, en al helemaal niet natuurlijk
Janine1990
Geplaatst: 07-01-14 18:19
saskiakefie schreef:
Maar dat heeft geen zin want bij proefkonijnen gaat het erom dat Dennis en Valerio dingen uittesten en niet ene gert van den hof.
Wie niet waagt.....
Ik vind het een goed onderzoeksvervolg
boeflover
Geplaatst: 07-01-14 18:33
Ik heb er van genoten, viel me tegen hoe 'tam' de zebra was, aangezien ik weet dat de eigenaar hem al een aantal jaar onder het zadel en voor de wagen rijd. Het is niet dat deze zebra nog getemd moest worden maar kennelijk is het dus niet zo dat hij anderen op z'n rug duld. Zebra zelf is van stuntteam the thunderguys uit België, treden diverse keren per jaar op met trick rijden en dus ook een show met deze zebra, het is dus niet dat hij het reizen niet gewend is..
Ik vond het wel lef van Dennis hoor op die zebra heb me geamuseerd. + deze aflevering heeft er voor gezorgd dat mijn vriend het gaat wagen op mijn paard te kruipen
LadyKantje
Geplaatst: 08-01-14 16:37
Queelens schreef:
Ik vond het wel lef van Dennis hoor op die zebra heb me geamuseerd. + deze aflevering heeft er voor gezorgd dat mijn vriend het gaat wagen op mijn paard te kruipen