Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yakari123 schreef:jah 500 euro per dag en als de biefstuk niet lekker smaakt halen ze wel even wat bij de slager op..
of als de patat niet lekker is dan halen ze wel chinees op.. en zo gat dat bij al het eten ..ze heben het haast nog beter dan thuis
yakari123 schreef:jah 500 euro per dag en als de biefstuk niet lekker smaakt halen ze wel even wat bij de slager op..
of als de patat niet lekker is dan halen ze wel chinees op.. en zo gat dat bij al het eten ..ze heben het haast nog beter dan thuis
Sammy_xxs schreef:yakari123 schreef:jah 500 euro per dag en als de biefstuk niet lekker smaakt halen ze wel even wat bij de slager op..
Nou dat is niet waar hoor, je krijgt gewoon smerige magnetron maaltijden. Wil je lekker eten, kan je dat zelf koken op eigen kosten op bepaalde dagen.
heidy_wilco schreef:Jammer dat het de maatschappij weet zoveel geld gaat kosten...![]()
Nekschot is goedkoper en dan weet je er zeker dat je er nooit meer last van jebt.
Nu niet gelijk denken dat ik extreem ben ofzo, maar bij dit soort praktijken komt het vaak al niet meer goed. En op deze manier hebben wij geen last van hem en hij geen last meer van zichzelf.
quera schreef:silvana84 schreef:Heel sneu voor de pony. Ik hoop echt dat deze jongen heel goed inde gaten gehouden word als hij ooit vrij komt.
Hoe sneu het ook is sommige mensen zijn gewoon vanaf heel jong al gevaarlijk, en tuurlijk kan het getriggerd worden door de thuis situatie maar helaas komt het ook voor dat kinderen gewoon een ander soort verbinding in de hersens hebben, heel zielig maar ook heel gevaarlijk en je kan bij deze gevallen behandelen wat je wilt maar de persoon zal niet veranderen, hooguit de indruk wekken veranderd te zijn. Erg moeilijk.
Je kan dit wel degelijk behandelen. Anders zou ik namelijk geen werk meer hebben.
donjalover13 schreef:hij kan er niks aan doen? hij kan er.niks aan doen zeg je? wat dan he als hij je moeder neer steekt ? ach hij kan wer niks aan doen dus doe dan maar levens lang toezicht bahbahbah zulke.mensen gewoon. die moeten opgesloten worden hun hele leven. of zelf afgwmaakt worden ik bedoel niet de mensen die dit zeiden maar die jongen