Caatje87 schreef:Haha geweldig! Dit was bij mij op stal en ik ken degene die op dat paard zat.
Denk dat hij hier heel blij mee is
Oh echt? Geweldig! Ik heb me pijn in mijn buik gelachen. Dat mag je wel overbrengen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:wat moest ie doen, teugel geven en "ju paard" roepen terwijl hij met zijn sabel zwaaide?
Of nog mooier "Chaaaaarrrggggeee!!!!" gillen en hopen dat de rest het begreep en mee de bosjes in zou duiken?
Dat, en dat alleen had het nog mooier gemaakt.Ayasha schreef:Elisa2 schreef:Omdat ie doorzit op een paard met een weggedrukte rug en op het moment dat het paard er vandoor gaat het dier vast blijft houden aan de voorkant ipv of een ophouding te maken,of links/rechts om te sturen.Ook "vergeet" ie been te geven als het paard achterwaarts gaat...
Maar uiteraard zal het bemoeilijkt zijn allemaal door de spullen..ik hoop inieder geval dat de ruiter er niet teveel aan overgehouden heeft?
wat moest ie doen, teugel geven en "ju paard" roepen terwijl hij met zijn sabel zwaaide?
Of nog mooier "Chaaaaarrrggggeee!!!!" gillen en hopen dat de rest het begreep en mee de bosjes in zou duiken?
hij heeft maar één hand. Dan heb je niet veel keuze.
Als die van mij wat achteruit gaat daag ik hem ook niet verder uit door been te geven. Als hij voelt dat ie echt van plan is iets te gaan doen dat niet hoort grijpt ie wel in. Maar dat eerste pasje zou ik ook eerder genegeerd hebben.
Elisa2 schreef:En dat is nu juist t stomste wat je kunt doen...als ruiter moet je ten alle tijden het iniatief houden,dan ben je voor je paard ook een duidelijke leider. En dit paard wordt dominant omdat er een ander paard weg gaat en neemt de leiding over. Dus ja hij had moeten blijven rijden..wat iets anders is dan jij er kennelijk onder verstaat.

Japeloup schreef:Knakker schreef:Het lijkt mij zo op het 1e gezicht niet echt een hele kundig ruiter....
Mag ik vragen waar je dat op baseert?
Ga zelf eens met een sabel te paard en probeer eens netjes controle te hebben over tempo en richting.
Ik ken de ruiter en echt wel dat hij een flink stukje kan sturen.

Gelukkig dat ze er niets aan overhielden, ik schrok ook wel even toen hij de bosjes in ging XD Waarom zo'n dier dat doet zeg, lekker snugger XD 
Caelum schreef:De beste stuurlui staan op de wal