Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Sammie schreef:Ik vermoed dat de dieven voor hem kwamen, maar dat ze de pony meegenomen hebben omdat het paard op hol sloeg.
Maargoed er zal vast en zeker wel geen paard geweest zijn, hallucinatie van de eigenaresse.
Bizzybijtje schreef:Met zo'n vaag artikel gaat men gegarandeerd speculeren. Bovendien klopt het verhaal van geen kanten. Daarnaast, wie steelt er nou een miniNiet denigrerend, heb er zelf twee, maar je kunt ze gratis krijgen. Daarnaast is het ook nog zo dat Shetlanders stuk voor stuk houdinis zijn.
Lara_Silver schreef:Bizzybijtje schreef:Met zo'n vaag artikel gaat men gegarandeerd speculeren. Bovendien klopt het verhaal van geen kanten. Daarnaast, wie steelt er nou een miniNiet denigrerend, heb er zelf twee, maar je kunt ze gratis krijgen. Daarnaast is het ook nog zo dat Shetlanders stuk voor stuk houdinis zijn.
Daar ging mijn laatste post niet over. Die ging slechts over het feit dat de andere bokker beweerde dat er maar sprake was van één pony, terwijl er duidelijk ook van een paard word gesproken. Natuurlijk word er gespeculeerd, dat is nu eenmaal
Bokt eigen.
Lara_Silver schreef:Gelukkig maar dat bokt precies weet wat er gebeurd is, zou vaker van pas kunnen komen!
Magrathea schreef:Pfft lekker gespeculeer hier hoor. Wat nou als die mensen echt hart hadden voor dat beestje, het maakt toch niet uit of hij dan gestolen is of weggelopen? Hun pony is weg en ze willen er alles aan doen om hem terug te krijgen. 'Diefstal' trekt in het algemeen ook meer aandacht dan 'weggelopen', dus kan me goed voorstellen dat ze het wat hebben overdreven (al kan het natuurlijk ook een rotstreek zijn van iemand die de moeder via de kinderen wilde treiteren ofzo... Geen idee). En wat hebben de namen van de kinderen ermee te maken? Zijn gewoon twee kinderen die hun pony missen... Summer is in Amerika trouwens een hele normale naam.
Ik duim in elk geval voor de kinderen dat hun pony snel terug komt