Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mona81 schreef:Zolang er bezoekers komen, blijven de markten bestaan... Ik begrijp inderdaad ook niet wat je als paardenliefhebber op een paardenmarkt te zoeken hebt.

little_king schreef:Je opa, je zegt het al
Mijn opa ging vroeger ook naar de Bosche veemarkthallen.
dat bestaat ook niet meer.
@Naomi zie mijn berichten
Opie1991 schreef:Ik heb niks tegen een paardenmarkt als er maar goed met de dieren wordt omgegaan. Vroeger was het gewoon een markt met paarden en ezels. Nu zie je heel vaak dat er een braderie, dranktenten of kermis bij is en kan me voorstellen dat dat stressvol kan zijn voor de paarden als ze daar in de buurt staan. Het feit dat ik er niet naar toe ga is omdat ik er altijd wel eentje zie waar je hart van smelt en helaas vinden ze dat thuis geen goed idee.
Wat een overdreven gedoe. Ga katten afschieten ofzo lovemaylo schreef:kijk eens op een willekeurig wedstrijd terrein![]()
En de foto bij het artikel klopt dan ook niet, er staan mooie volle paarden op die lekker glimmen in het zonnetje
Nies_ schreef:Wat is er nou toch mis met onverkoopbare paarden naar de slacht brengen? Er is nu eenmaal een overschot en ze verdampen nou eenmaal niet spontaan.