.Naar verluid inderdaad voor gal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Elisa2 schreef:Heb hem gezien tijdens de keuring,wat dit paard heeft zijn mega reflexen en een ontzettend goed schakelvermogen..ook changeerde hij super makkelijk. Hij heeft niet de bouw die gewend is bij de keuringspaarden {net als Toot zelf idd} maar voor de sport wel heel veel aanleg.
Ik ben heel benieuwd naar hoe deze zich gaat ontwikkelen.
Overigens heb ik de United ook gezien en dat was ook een buitengewoon goed paard.
anneliesdj schreef:Elisa2 schreef:Heb hem gezien tijdens de keuring,wat dit paard heeft zijn mega reflexen en een ontzettend goed schakelvermogen..ook changeerde hij super makkelijk. Hij heeft niet de bouw die gewend is bij de keuringspaarden {net als Toot zelf idd} maar voor de sport wel heel veel aanleg.
Ik ben heel benieuwd naar hoe deze zich gaat ontwikkelen.
Overigens heb ik de United ook gezien en dat was ook een buitengewoon goed paard.
Waarom was het publiek het er dan niet mee eens dat hij doorgestuurd werd? Zo slecht is hij toch niet?
essiesilly schreef:Elisa2 schreef:
idd heel slecht stappen zeg! (komt wel van z n vader..) draven deed hij los in de baan wel heel erg goed, heel veel swung
anneliesdj schreef:Nou idd, die stapt wel heel beroerd.
Maar kijk die achterhand eens, croupe mist lengte, lendenen zijn hol en de hele achterkant is zo slap als wat. Hij heeft wel een grappig voorbeengebruik en presenteert zichzelf goed maar daar houd het ook op.
Cayenne schreef:anneliesdj schreef:Nou idd, die stapt wel heel beroerd.
Maar kijk die achterhand eens, croupe mist lengte, lendenen zijn hol en de hele achterkant is zo slap als wat. Hij heeft wel een grappig voorbeengebruik en presenteert zichzelf goed maar daar houd het ook op.
Nee, daar hield het niet mee op. De United kon namelijk ook fijn springen
Tendance schreef:anneliesdj schreef:Waarom was het publiek het er dan niet mee eens dat hij doorgestuurd werd? Zo slecht is hij toch niet?
ZO slecht is hij niet, maar ik vind hem zeker niet dekhengst waardig. En heb nog andere filmpjes van hem gezien en die waren nog minder dan dit.
essiesilly schreef:Pardon? Hebben jij en ik naar dezelfde United gekeken?... Hij kwam er overheen ja maar hij kon fijn springen? Nee sorry.. Echt als een dressuurpaard met z'n rug weggedrukt
we hadden ook correspondenten ter plaatse en de jury noemde het specifiek nog eens op
essiesilly schreef:Cayenne schreef:
Nee, daar hield het niet mee op. De United kon namelijk ook fijn springen
Pardon? Hebben jij en ik naar dezelfde United gekeken?... Hij kwam er overheen ja maar hij kon fijn springen? Nee sorry.. Echt als een dressuurpaard met z'n rug weggedrukt
JamieC schreef:Woogy schreef:slappe achterhand z'n bekken hangt er ene beetje bij...als hij staat geen lelijk paard maar als hij beweegt...
Toch nog iemand die het opmerkt!
Die moet behoorlijk aan de bak straks, wil je dat een beetje compenseren...
Ben bang dat het ook enorm doorfokt als je zijn vader ziet...
Ben benieuwd naar de totilassen volgend jaar bij het kwpn!
Cyrina schreef:Ik weet niet maar die stap is echt niet best.. En druk eens een paar keer op de pauze knop als hij echt gaat draven, dan is het diagonale benenpaar heel vaak niet gelijk.... in tegenstelling tot de Totilas.

. En op het filmpje ook helemaal niks, spreekt me totaal niet aan. Wat een rare hals/schoft verbinding. Die vind ik bij de Totilas ook niet mooi, trouwens. Lijkt wel trend te worden, van die deuken voor de schoft.
, vergelijken met de andere twee, heeft de vos geen ruime, soepele gangen en lijkt van houterig.