Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jilletje schreef:Ik vind de nieuwe mobiele layout erg mooi!!! Ziet er meteen een stuk gezelliger uit
Ik erger me alleen mateloos aan de grootte van de banner onder aan elke blz. Die zou best weg mogenof iig wat kleiner/subtieler
Arjan1983 schreef:komt er ook een Like en Not Like knop?????
Shadow0 schreef:Lielle, ik ben nog aan het speuren wat er misgaat. Vreemd probleem. Ik heb zelf geen IE9, wel 8 en 10, en die gaan allebei goed (is een update geen optie? IE10 is alweer een stuk beter.) En zelfs in de 'net als IE9'-mode krijg ik het probleem niet.
Aleeneh en San87, de onderschriften worden standaard inderdaad afgekapt na ong 3 normale of 4 kleine regels. Ook al op Bokt4. Alleen valt het bij mobiel sneller op, omdat een tekst die op een groot scherm nog naast elkaar past, op mobiel al snel onder elkaar staat. Het helemaal tonen is niet fijn, dan wordt een veel te groot deel ingenomen door het onderschrift. Via het profiel kun je altijd de rest bekijken.
Dorus schreef:Lettertype en lettergrootte.
Shadow0 schreef:Karuna en andere mensen die problemen hebben met het lettertype: je kunt in je browser zelf dat soort dingen ook instellen. Het loont zeker de moeite om daar naar te kijken. Als de gewone instellingen niet voldoen heb je ook nog de 'toegankelijkheidsopties' die nog meer mogelijkheden bieden.
Je kunt het dan veel beter op je eigen wensen aanpassen dan ik ooit kan doen, omdat de wensen van iedereen zo uiteen lopen.
Zo zijn er op dit moment mensen die de letters te klein vinden en mensen die de letters te groot vinden. Ik kan dat niet oplossen want iets wat de ene persoon helpt, maakt het voor de andere nog erger. Dan kunnen er wel allerlei extra instellingen gemaakt worden, maar dat maakt het alleen maar ingewikkelder. En het is ook niet nodig, want heel veel van die functionaliteit zit al in veel browsers. Bij het bouwen van Bokt is zoveel mogelijk rekening gehouden met de standaarden, en zoveel mogelijk met de schaalbaarheid: als je de lettertypen / grootte aanpast zou Bokt toch gewoon moeten werken. Maar ik kan het niet voor iedereen perfect maken.
Michelle77 schreef:Mijn bokt mobiel is ook erg van slag. Zoals San hierboven aangeeft valt bij mij ook een deel van het onderschrift weg.
Paginanummers zijn niet vermeld (kan dus niet zien uit hoeveel pagina's een topic bestaat, of op welke pagina ik zit)
De kolom met de naam van de poster en de avatar is net zo breed als de kolom met de berichten (of net zo smal)
Mijn pagina met eigen berichten is helemaal van slag, alle icoontjes (inbox, eigen/actieve berichten etc) staan allemaal door elkaar.
Vanochtend was dit niet het geval, dit is pas in de loop van de ochtend/middag gebeurd.
Ik zit al een hele tijd op bokt5 en tot vanochtend/middag was het op mijn telefoon super bokken!
Hopelijk is het tijdelijk van slag?