Verschrikkelijk
Hoop echt dat het paard heel heel snel ingeslapen is.
Ik kan heel goed tegen lugubere dingen maar hier draait mijn maag echt wel van om
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nancy01 schreef:Als ik al die "verklaringen" hier lees, heb ik toch echt een beetje genoeg van.
Volgens mensen die dichtbij deze plaats wonen is het een gevaarlijke baan. Waar is dat tegenwoordig niet???
En heeft iemand die wagen wel eens goed bekeken? Hij is langs de rechterkant helemaal geraakt. Dus wat is dan een mogelijke verklaring? Linkse paard dodelijk aangerden, boom helemaal naar links verbogen door de klap, wagen langs rechts geraakt.
Hopenlijk is dit ook een beetje duidelijk.
Ik ben zelf ook menster en weet hoe gevaarlijk het tegenwoordig is op de baan. Het is gewoon niet meer te doen met de arrogantie van die autoracers.
Sorry maar dit moest me toch even van het hart.
Verschrikkelijk dat je zo een dierbare vriend moet verliezen door de eigenwijsheid van een gemotorisserde weggebruiker.
Nogmaals sorry voor mijn gedacht hierover.
Nancy01 schreef:Als ik al die "verklaringen" hier lees, heb ik toch echt een beetje genoeg van.
Volgens mensen die dichtbij deze plaats wonen is het een gevaarlijke baan. Waar is dat tegenwoordig niet???
En heeft iemand die wagen wel eens goed bekeken? Hij is langs de rechterkant helemaal geraakt. Dus wat is dan een mogelijke verklaring? Linkse paard dodelijk aangerden, boom helemaal naar links verbogen door de klap, wagen langs rechts geraakt.
Hopenlijk is dit ook een beetje duidelijk.
Ik ben zelf ook menster en weet hoe gevaarlijk het tegenwoordig is op de baan. Het is gewoon niet meer te doen met de arrogantie van die autoracers.
Sorry maar dit moest me toch even van het hart.
Verschrikkelijk dat je zo een dierbare vriend moet verliezen door de eigenwijsheid van een gemotorisserde weggebruiker.
Nogmaals sorry voor mijn gedacht hierover.
sterregoud schreef:Ik heb de foto's niet durven bekijken. Wat verschrikkelijk om zo je paard te moeten verliezen, en je andere paard in gewonde toestand vast te moeten houden, terwijl er nog verkeer langszij gaat.
Wanneer beseft het gemotoriseerd verkeer eens dat het gevaarlijk is dat zij zo hard rijden ?
Dat ze door veel te hard te rijden, mensen en paarden in gevaar brengen, en ernstig letsel toebrengen.
En soms dan zelfs de dood.
Echt dat moet veranderen !
Vroeger vond ik het zien rijden van een koets mooi, maar tegenwoordig vind ik het gewoon eng, omdat op veel wegen mensen harder rijden dan dat ze mogen, en dan ben je zo kwetsbaar met je paarden op de weg.
Heel veel sterkte voor de koetsier ! en voor het paard dat nog leeft.
P.S. Hopelijk, heel misschien zal die enge foto ertoe bijdragen dat ook andere mensen beseffen dat het niet kan, dat je niet met te hard rijden andere mensen of dieren letsel mag toebrengen. Dus, dat je altijd (!) gewoon aan de snelheid houdt, en goed anticipeert op wat je ziet.
Nancy01 schreef:Sorry, maar heb jij bewijzen dat het span op hol sloeg????
volgens meerdere mensen hier kwamen ze gewoon uit een zijstraat en werd het paard opgeschept door een zoveelste roekeloze autoracer.
!

mika11 schreef:Net zoals je mensen hebt bij ongelukken, die alleen maar komen kijken hoe erg het is, en het jammer vinden als er geen bloed te zien is.
Het is al erg genoeg dat het gebeurd is, zonder dat allerlei mensen zich ermee willen vermaken.

romyloverrr schreef:mika11 schreef:Net zoals je mensen hebt bij ongelukken, die alleen maar komen kijken hoe erg het is, en het jammer vinden als er geen bloed te zien is.
Het is al erg genoeg dat het gebeurd is, zonder dat allerlei mensen zich ermee willen vermaken.
mm , nee , dat doe ik niet , dan loop ik weg. is al erg genoeg voor de mensen ,
die hoeven er geen ramptoeristen bij
mmm , ik zal hem wel zelf even opzoeken.
ik ben er echt té nieuwschierig naar