Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daiswees schreef:nee maar in die van loontje is ook niks erbij gefotomanipuleert..
ik heb daar zo los gegallopeerd ik had die jurk aan er waren bomen met bloesems als achtergrond en het gras en troep zag er zo uit..
ik snap dus ook niet waarom het in jouw ogen zo 'bewerkt' is?
xTitanic schreef:daiswees schreef:nee maar in die van loontje is ook niks erbij gefotomanipuleert..
ik heb daar zo los gegallopeerd ik had die jurk aan er waren bomen met bloesems als achtergrond en het gras en troep zag er zo uit..
Dat zegt Marit toch niet?
Marit schreef:Ik neem aan dat je niet op mij doelt, toch daiswees? Want ik heb die mening niet
Maar ik snap wel dat mensen het zeggen (ook van mijn foto), omdat je duidelijk ziet (en weet) dat Lione haar foto's bewerkt. Ze werkt op een hele gave manier met kleuren en daarmee creëert ze sfeer. Ik vind dat zeker wel fotografie, zonder foto heb je immers geen bewerking
daiswees schreef:Marit schreef:Ik neem aan dat je niet op mij doelt, toch daiswees? Want ik heb die mening niet
Maar ik snap wel dat mensen het zeggen (ook van mijn foto), omdat je duidelijk ziet (en weet) dat Lione haar foto's bewerkt. Ze werkt op een hele gave manier met kleuren en daarmee creëert ze sfeer. Ik vind dat zeker wel fotografie, zonder foto heb je immers geen bewerking
haha sorry dacht dat jij die mening had sorry!
edit: zag dat het bokker mjetterd was die ermee kwam , stom zeg!![]()
daiswees schreef:nee maar in die van loontje is ook niks erbij gefotomanipuleert..