Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:Zoals al gezegd is geworden, is KOPEN ook geen zekerheid. Ik kan ook 5000 euri sparen en daarvan een paard kopen, een bar slecht zadel erop gooien, een veel te scherp bit, te lange sporen met verkeerd beengebruik etc. etc. etc. etc. etc.
Niks geeft zekerheid, tja, we hebben gezien hoe €16.000.000 naar de ***** is gewerkt, zelfs met zulke bedragen heb je geen zekerheid op goede zorg én training
Serendip90 schreef:Lizzyy schreef:ik vind het altijd jammer dat er (even inhaken op 'de manege in assendelft') niet bij wordt verteld wat je er allemaal bij kreeg. Zadel, hoofdstel, deken, dekje, poetsspullen, een jaar lang een uitgebreide verzekering bij Hippo..
Erg jammer hoe het nu gaat.
Dan nog... Heb je enig idee hoeveel onderhoud kost? Een lootje van 10 euro betalen kan iedereen wel.. en een jaar lang een verzekering, fijn, maar dat is een jaar? En daarna?Hebben mensen dan wel een potje daarvoor of?
Hoeveel mensen denken niet dat een pony in de achtertuin van hun rijtjeshuis past, dat ie geen gezelschap nodig heeft en weet ik veel wat?
De aankoop van een paard, sowieso elk dier, met een wel overwogen beslissing zijn... Maarja