Ben nu maar via NOS gaan kijken, belachelijk hoe ver FEI achterloopt. :S Wel jammer want ik luister veel liever naar het Engelse commentaar..
Goed gedaan Daniëlle Heijkoop/ Kingsley Siro, nette proefdat 'frank en vrij' en met jeugdig elan rijden mag van mij wel met iets meer.
Ik schakel ook in! Fijn weer eens een groot evenement met live beeld!Score was beetje tegenvallend lijkt mij? Hup Happy
Ja straks komt hans peter!Ik vond haar en dat andere paard van dr altijd zo leuk ;p deze is wat meer sensibel denk ik
Wauw, Michael Eilberg slaagt erin 10% verschil te hebben in zijn resultaten Ik wil ook kijken! Zit maar constant de uitslagenlijst te F5'en in de plaats
Oh, ik kijk ff op die link, is hansiepansie aan het rijden XDWat een mooie staart heeft dat paard zeg, alhoewel ik me afvraag hoeveel % echt is
ik denk dat het morgen spannender gaat worden! nouja voor Nederland en Engeland en Duitsland! het wordt morgen wel de wekker zetten!
Tesssie14 schreef:ik denk dat het morgen spannender gaat worden! nouja voor Nederland en Engeland en Duitsland! het wordt morgen wel de wekker zetten!Het wordt voor mij tijdens de les kijken..