Het is toch nog altijd vol stress naar de paarden gaan...
Paarden hier voelen wel dat er iets gaande is, ze wouden niet op de weide gaan en bleven in mijn buurt staan.
Ik slaap amper joh...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeannette schreef:Ik ben nu 5 weken in deze omgeving met vakantie. We hebben hier sinds 7 jaar een huisje met stallen. Mijn hondjes lopen altijd los rond het huis en op het pad. 2 weken terug kwam 1 van de hondjes met 4 gaten in zijn lijf binnen. Dierenarts heefthet gehecht. Het waren geen hondenbeten, te schoon en geen prikkeldraad, niet rafelig. Zij kon niet zeggen wat het wel zou kunnen zijn. Ik dacht zelf meteen al aan iets van een mes. Ze kon dat niet bevestigen noch ontkennen. Honden lopen nu helemaal niet merr los buiten. Zelfs niet op ons eigen terrein.
Lisette1990 schreef:Ja weet ik niet maar hoe verdoofd hij ze dan, weet zeker als er een engerd op mijn paard afloopt met een spuit dat ze het toch wel op een lopen zet. En echt niet meer stil gaat staan voordat de engerd weg is.
En verdoven lijkt zo tegenstrijdig, diegene die dit doet lijkt het leuk te vinden om paarden pijn te doen. Waarom dan eerst verdoven.