Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_VB schreef:Een kuub is niet al te veel voor zoveel dieren.
Maar paarden kunnen ook heel overdreven reageren hoor.
Mijn paarden kunnen allemaal naar binnen om uit een drinkbak te drinken. Ik betrap ze er ook regelmatig op dat ze dit doen.
Op volgorde van rangorde komen ze allemaal aan de beurt.
Echter, als ik bij extreem weer een specie-kuip buitenzet en die ga ik vullen duiken ze er als hongerige wolven op af en kan ik hem twee keer helemaal tot de rand vullen zoveel "dorst" hebben ze dan![]()
![]()
Een paard kan best een paar uur zonder water. In de natuur lopen ze ook van bron naar bron.
Dat ken ik,mijn pony's drinken ook liever uit de specie
Gini schreef:Maar er wordt hier toch niet zwaar aan getild? Niemand noemt de man een mishandelaar, niemand zwaait met gevangenisstraffen.
Het "ergste" wat gezegd geweest is, is 'goh, wel een beetje nalatig van hem'. Voor de rest worden er geen zware uitspraken gedaan.

bontebonte schreef:goeie actie !!
miss handig om ze bij een slootkant te zetten ofzo kunnen ze drinken wanneer ze willen .
fanta2 schreef:beetje jammer dat mensen dit soort dingen vergeten, maar wij zullen wel dom zijn, immers leef ik voor mijn dieren en staan die bovenaan
Citaat:ze hebben het beter dan menig paard die 24/7 in zijn stal wordt gehouden
met andere woorden ik kom 2x per dag en ik heb het ook wel eens voor dat ik savonds een omgegooide lege ton heb, tjah....