Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:47

unihorses schreef:
maar honden kunnen ook wel eens een ongelukje hebben, dat stinkt nog veel meer
Ten eerste ben ik ook niet voor honden in een restaurant en ten tweede is een "ongelukje" van een zindelijk dier iets heel anders dan een dier dat niet gewend is om in een druk restaurant te staan en waarbij je er vergif op kunt innemen dat het dier van de spanning gaat mesten.

HorseyDude schreef:
Engelsen zijn niks gewend... Als het paard moet, dan moet het...
Het Verenigd Koninkrijk is paardenland bij uitstek en dan zeg je dat ze niets gewend zijn? :') Fijn altijd dat soort aannames over de bevolking van een land aan de hand van één voorval. Nogmaals, ik word ook niet vrolijk van uitwerpselen als ik zit te eten in een restaurant, noch om te ruiken, noch om naar te kijken, hoeveel boxen ik door de jaren heen ook heb uitgemest. Paard kan er niets aan doen, die weet ook niet wat hem overkomt, maar de eigenaresse des te meer.

booster

Re: Britse vrouw neemt paard mee McDonald's in

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:42

Bij onze Mac geven ze er ook niks om, ze komen zelfs naar buiten met een bak water voor het paard.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:51

T lijkt wel oud nieuws ( soortgelijk verhaal), paar weken geleden was dit te horen bij 3fm, en dat de desbetreffende vrouw ook niet weg wilde...maar of dat nu bij Mephistpholes of ergens anders was.. geen idee. Maar door the macdrive moet toch kunnen..

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:01

Mijn nicht is in haar bruidskoets door de McDrive gereden, manlief moest perse een cheesburgern,
geen centje pijn.........heeft wel voor een opstopping gezorgd :') :') :')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:52

Oke, hoe tragisch die cheeseburger ook is op je trouwdag.....
Dat vind ik briljant! _O-

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:33

booster schreef:
Bij onze Mac geven ze er ook niks om, ze komen zelfs naar buiten met een bak water voor het paard.

Kijk en zo hoort het, klantvriendelijk en zolang het niet te druk is kan het makkelijk.

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:39

Haha geweldig!

Bij ons kwamen de manager naar buiten. Vond het erg leuk. Moesten wel de poep opruimen, maar daar mochten we de sneeuwschep voor gebruiken.

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:57

_O-

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 08:47

Lara_Silver schreef:
Totdat paardlief flink aan de kletter gaat, een trap verkoopt aan een auto etc. etc. etc. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat soort onzin daarom verbieden..

Wat een nón argument; het is ook van toepassing op andere voertuigen.
Een paard is simpel een rijdier, een voertuig en hoewel McDonalds het op privé terrein mag bepalen is het mijns inziens reden om dit bedrijf gewoon te negeren; het is niet rechtvaardig.
Goede actie van deze ruiter. De burger zou zich in onze in toenemende mate onrechtvaardige maatschappij veel vaker moeten manifesteren; rechtvaardigheid prevaleert boven regels, zelfs boven de wet. - Henry David Thoreau.

antine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:13

Ben ook al eens met pipo wagen en paard door macdrive gereden bij ons. We kregen netjes een macflurry en was nix aan het handje :D

conejo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:38

Gelukkig zijn ze in nederland niet zo moeilijk zo te lezen, doet mij een beetje denken aan dit:

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:57

Ik ben ook een paar keer door de Drive geweest hier.. Paard kreeg een ijshoorntje :')
Ze vonden het allemaal prima.. Maar dat kan ook komen doordat ik er gewerkt heb.. :+

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 12:59

Hahahahaha _/-\o_

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:42

Lara_Silver schreef:
Wirobelgje schreef:
wij vinden de "stank" dan wel meevallen maar voor mensen die niets met paarden hebben is dat wel anders.

Bovendien vind ik het ook not-done om met je paard een restaurant binnen te gaan.

Buiten dat vind ik het van het fast-food restaurant wel flauw dat ze paard en ruiter/amazone weigerden in de drive-in.

Totdat paardlief flink aan de kletter gaat, een trap verkoopt aan een auto etc. etc. etc. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dat soort onzin daarom verbieden..

Is toch niet aan Mc Donnalds om dat op te lossen, dus, wat gaat hun dat aan? :roll:
Kan op de weg evengoed gebeuren, dus zie geen reden om een paard niet toe te laten in de McDrive.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 18:45

Verder meerdere keren hier door de McDrive geweest, moest vorige maand even in een parkeervak gaan staan omdat het eten nog niet klaar was, paard netjes geparkeerd en maar gewacht tot een van de dames aankwam met mijn eten... :)

Malibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:00

Als wij naar de Mac gaan dan altijd met 2 of meer ruiters. één van de ruiters heeft een halstertouw mee, en houd het paard van de ruiter vast die voor iedereen binnen besteld.

Ik snap heel goed dat ze niet willen dat je door de drive-in komt. Het is gevaarlijk als een paard niet (lang) kan stilstaan, of opeens ergens van kan schrikken. (iedereen weet dat er altijd van die domoren zijn die ook al hebben ze het paard niet goed onder controle toch de weg op gaan.) Ook zit er bij de meeste mac donalds na de bestelpaal een haakse bocht en gelijk daarna het betalingslocket. Bij ons komen genoeg auto's hard de bocht om. Doordat dit achter het paard gebeurt en de auto dus vanuit de dode hoek tevoorschijn komt, schrikken veel paarden. OOk veel auto's gaan zo gauw ze de betalende auto zien vol in de rem om een botsing te voorkomen. Als dit met een paard en zijn ruiter als betaler voorvalt, schrik de bestuurder nog meer, omdat het het object even niet thuis kan brengen, de reactietijd zal langzamer zijn en dus de remweg ook. Gevolg kan dus een gevaarlijke botsing of schrikreactie geven.

Mij niet gezien met een paard door de drive. Op de parkeerplaats of het veldje ernaast prima.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:07

xSlvna schreef:
Is toch niet aan Mc Donnalds om dat op te lossen, dus, wat gaat hun dat aan? :roll:
Kan op de weg evengoed gebeuren, dus zie geen reden om een paard niet toe te laten in de McDrive.

Wat gaat het hun aan? Ehm, misschien alleen al het feit dat het op hun terrein gebeurd? En zij alsnog met de gebakken peren zitten als er iets gebeurd. Wellicht niet qua aansprakelijkheid nee. Maar als ik naar de Mac zou gaan, en er zou iets gebeuren met mijn auto omdat iemand zo nodig met zijn paard erdoor moet, dan heb ik spreekwoordelijk iedereen te pakken. Zowel de Mac omdat ze dat soort onzin toelaten en de ruiter zeker, die mag alles gaan betalen. Ik spreek overigens uit ervaring. Hier heeft vorig jaar een paard namelijk een klap gegeven op de bumper van één van mijn collega's, hij startte zijn motor om aan te sluiten in de rij en paard vond dat te spannend. Daarom vind ik het onzin.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 09:10

Lara_Silver schreef:
Hier heeft vorig jaar een paard namelijk een klap gegeven op de bumper van één van mijn collega's, hij startte zijn motor om aan te sluiten in de rij en paard vond dat te spannend. Daarom vind ik het onzin.

Dan stond hij er malloot dicht achter -:(-
~~}> dus.

Nogmaals:
- een paard is gewoon een wettig voertuig
- McDonalds mág het van diens privéterrein weren
- niet meer bij McDonalds kopen want dan sponsor je dit :)*

p.s. heb de Butaan-injectie *\%/* werkend :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:17

Nope hij heeft een getunde motor die vrij veel geluid maakt. Desalniettemin maken andere voertuigen dat ook en hoort je paard ten minste verkeersmak te zijn als je door de Drive gaat. Deze was dat dus maar half en de ruiter vond zichzelf ook nog het slachtoffer omdat paard eventjes met het been omhoog stond. (had zichzelf flink op de kroonrand getrapt omdat hij schrok van zijn eigen actie) Gelukkig genoeg getuigen om aan te tonen dat het niet mijn collega's schuld was. Ik zou echt niet zonder McDonalds kunnen hoor, veel te lekker. :P Ik blijf dus toch bij mijn mening. :)

Super van je injectie, ik wist wel dat het je ging lukken! :D

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:23

emma525 schreef:
Deze zijn ook leuk. Ik snap de Mac wel, maar inderdaad op een rustig moment moet het toch wel kunnen.
http://www.froot.nl/posttype/froot/op-d ... rive-door/

hahaahahahahaha

Fiebie schreef:
max66 schreef:
dieren IN een restaurant? Not done!

Zie je wel vaker hoor... :D
Alleen dan op je bord

haha!

Malibo schreef:
Ik snap heel goed dat ze niet willen dat je door de drive-in komt. Het is gevaarlijk als een paard niet (lang) kan stilstaan, of opeens ergens van kan schrikken. (iedereen weet dat er altijd van die domoren zijn die ook al hebben ze het paard niet goed onder controle toch de weg op gaan.) Ook zit er bij de meeste mac donalds na de bestelpaal een haakse bocht en gelijk daarna het betalingslocket. Bij ons komen genoeg auto's hard de bocht om. Doordat dit achter het paard gebeurt en de auto dus vanuit de dode hoek tevoorschijn komt, schrikken veel paarden. OOk veel auto's gaan zo gauw ze de betalende auto zien vol in de rem om een botsing te voorkomen. Als dit met een paard en zijn ruiter als betaler voorvalt, schrik de bestuurder nog meer, omdat het het object even niet thuis kan brengen, de reactietijd zal langzamer zijn en dus de remweg ook. Gevolg kan dus een gevaarlijke botsing of schrikreactie geven.

hahahahaha

Jongens hou op, kom niet meer bij straks!

Kom op zeg, als je met zo'n dier als hierboven beschreven de weg op gaat ben je sowieso al dom bezig (en het risico is daar net zo groot als in de mcdrive) eigenaar van het paard is altijd nog verantwoordelijk voor schade aangebracht aan derden, nooit de mcdonalds.

Ennuh als ik het verhaal zo lees moet ik ook maar stoppen met de mac bezoeken met mijn voertuig. Het kan zomaar voorkomen dat men mijn voertuig niet thuis kan brengen en te laat remt XD levensgevaarlijk.
hahahahaha

Ja, misschien moeten al die mensen maar in een porseleine kastje gaan leven. Pas op hoor, buitenwereld is levensgevaarlijk :D

Als paard een bumper beschadigd door alleen been op te tillen stond hij er toch echt VEELSTE dicht op. Feit dat het een 'getunede' auto is, zegt ook alweer genoeg :P Maar dan nog is eigenaar paard aansprakelijk, dus, geen probleem?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:24

Ohja, dat ze die mac in gaat met dat beest is van der zotte natuurlijk, gadver moet er niet aan denken zo'n stress-flats midden in de mac.

Maar ja, gestoorde mensen hou je toch.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:30

Toydoll schreef:
Als paard een bumper beschadigd door alleen been op te tillen stond hij er toch echt VEELSTE dicht op. Feit dat het een 'getunede' auto is, zegt ook alweer genoeg :P Maar dan nog is eigenaar paard aansprakelijk, dus, geen probleem?

Was het alleen maar dat ja. Nee het was een fijne gerichte en flink uitgehaalde trap midden in de bumper, beslagen uiteraard. (die bumper legde ook meteen het loodje) Dat was bij 'het been optillen' niet gebeurd, een paard heeft immers ook een bepaalde afstand nodig om een trap goed aan te laten komen. Madam had daar niets te zoeken, hij wel zelfs met zijn auto met getunede motor. Ben ook benieuwd wat dat dan zou zeggen over hem of zijn auto overigens. :') (niets mis met een paar pk's meer hoor)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 16:59

Lara_Silver schreef:
Nope hij heeft een getunde motor die vrij veel geluid maakt. Desalniettemin maken andere voertuigen dat ook en hoort je paard ten minste verkeersmak te zijn als je door de Drive gaat. Deze was dat dus maar half en de ruiter vond zichzelf ook nog het slachtoffer omdat paard eventjes met het been omhoog stond. (had zichzelf flink op de kroonrand getrapt omdat hij schrok van zijn eigen actie) Gelukkig genoeg getuigen om aan te tonen dat het niet mijn collega's schuld was. Ik zou echt niet zonder McDonalds kunnen hoor, veel te lekker. :P Ik blijf dus toch bij mijn mening. :)

Super van je injectie, ik wist wel dat het je ging lukken! :D

Dat vind ik dus ook, mijn paard kijkt nieteens om als er iets is, vandaar dat ik het als verantwoord ervaar om met dit paard door de drive te rijden. Zijn eens door van die kindertjes knalerwten naast gegooid (dit gevraagd omdat ik wilde kijken of ze écht mak was) en ik meen het, ze draaide het oor aan de kant van de knalerwten even van 'Ik hoorde wat' en thats it. :+
Heeft trouwens nog nooit gebokt/getrapt naar voertuigen, mensen, geluiden.

Verder, als mijn paard schade maakt aan een voertuig (perongeluk), ben ik hier, als ik mij niet vergis, voor verzekerd, net als mijn hond die krassen kan achterlaten op een auto als die er tegen springt. Correct me if I'm wrong.

Ben het zelf er mee eens dat het niet vaak de schuld van de auto is, dus om nu een bestuurder uit te schelden vind ik crap, blijf fijn thuis als je er niet tegen kan als je even je zin niet krijgt/het niet gaat zoals jij het wilt.
Kijk als iemand extra gaat bumperkleven geef ik volgens mij nog een extra tikje (mits mijn paard zoals altijd in de verpakking zit om zijn pootjes), 'bumperkleven' mag niet hè, ze moeten me niet finaal gaan opsluiten tussen twee auto's, maar dat geldt ook aan het stoplicht, dan flip ik toch wel uit hoor.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te leggen dat mijn paard zelf niet zal schrikken (in de zin van trappen of vluchten, aanspannen mag) voor auto's die uit een blinde hoek komen aangevlogen,

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 21:01

Hihi ik heb weleens met mijn tink op de voorpagina gestaan van een plaatselijk krantje hier omdat ik door de drive ging. Ik werkte daar toendertijd na school. Dus ze keken niet zo raar op. Manager kende me al een tijdje hihi. Ik kreeg een ijsje en Sjim een lekkere komkommer en hamburgerbroodjes.

LoveOrion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:02

maar bij de mac drive staat er geen bordje wie en wat wel in de macdrive mogen en wie of wat niet dus het is eigenlijk hun eigenschuld XD :+