schoentje schreef:Wat een vreselijke jaloerse reacties in dit topic zeg! Meiden schaam jullie diep!
Ik heb het hele gebeuren rondom deze selectie niet gevolgd, maar bij het begin de spelregels wel even doorgelezen, mij was het volkomen duidelijk, een bepaalt aantal met reacties door de meest verschillende mensen in hun topic, gaan door naar de volgende ronde en daar bepaald een jury wie de winnaar is. Zeer duidelijk vond ik.
Dat er nu zo gereageerd wordt is gewoon erg dom! Jullie moeten blij zijn dat Bokt dit wil organiseren, het kost jullie weinig extra moeite en het kan jullie in de gewone selectie een hoop punten opleveren. Maar het stelletje ondankbare honden gaat dan weer zitten klagen, beetje jammer, ook voor de feestvreugde van de winnaar.
Pardon, bedoel je mij?
Ik ken de combinatie met de meeste stemmen niet persoonlijk. Er is vooraf wel gepubliceerd dat de laatste ronde een juryronde zou zijn. Echter, de criteria waarop werd beoordeeld zijn LATER gepubliceerd en ANDERS dan de criteria van Pavo.
Als een combinatie met veruit de meeste aanhangers niet eens bij de eerste vijf wordt geplaatst, is dat heel erg vreemd, en bijzonder sneu voor diegene. Zij heeft uitsluitend sportief gereageerd en dat terwijl zij vier keer zoveel stemmen heeft als de uiteindelijke winnaar.