De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:59

schoentje schreef:
Wat een vreselijke jaloerse reacties in dit topic zeg! Meiden schaam jullie diep!
Ik heb het hele gebeuren rondom deze selectie niet gevolgd, maar bij het begin de spelregels wel even doorgelezen, mij was het volkomen duidelijk, een bepaalt aantal met reacties door de meest verschillende mensen in hun topic, gaan door naar de volgende ronde en daar bepaald een jury wie de winnaar is. Zeer duidelijk vond ik.
Dat er nu zo gereageerd wordt is gewoon erg dom! Jullie moeten blij zijn dat Bokt dit wil organiseren, het kost jullie weinig extra moeite en het kan jullie in de gewone selectie een hoop punten opleveren. Maar het stelletje ondankbare honden gaat dan weer zitten klagen, beetje jammer, ook voor de feestvreugde van de winnaar.

Pardon, bedoel je mij?
Ik ken de combinatie met de meeste stemmen niet persoonlijk. Er is vooraf wel gepubliceerd dat de laatste ronde een juryronde zou zijn. Echter, de criteria waarop werd beoordeeld zijn LATER gepubliceerd en ANDERS dan de criteria van Pavo.
Als een combinatie met veruit de meeste aanhangers niet eens bij de eerste vijf wordt geplaatst, is dat heel erg vreemd, en bijzonder sneu voor diegene. Zij heeft uitsluitend sportief gereageerd en dat terwijl zij vier keer zoveel stemmen heeft als de uiteindelijke winnaar.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:10

De hoeveelheid reacties was alleen van belang voor de juryronde en niet voor de uiteindelijke klassering, dat was vooraf wel duidelijk.

Sharona: gefeliciteerd!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:16

Ik doelde op meerdere reacties, ik weet zo niet welke van jou was.
Ik vond het heel logisch dat het niet om de meeste reacties ging, dan zou iemand die veel vriendjes heeft op bokt gaan winnen en niet de beste combinatie en dat was volgens mij de bedoeling van deze actie. Via de gewone selectie kan nog steeds degene met de meeste vrienden, investeringen in artikelen, etc. winnen. Hier kon er er maar 1 de winnaar zijn en het is lang niet zeker dat zij het sponsorpakket wint, de rest, dus ook jij, maakt nog net zo veel kans als je je best doet bij de gewone selectie.

Sammyoo

Re: De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:34

Ik deed niet mee hoor. Ben een 46 jarige muts die een beetje recreatief western en in het bos rijdt :D

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:43

In theorie zou die met de andere actie ook naar de finale kunnen hoor :D

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:36

Gefeliciteerd Sharona.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:32

Sammyoo: De criteria waarop de deelnemers aan de wildcardactie beoordeeld werden, zijn inderdaad anders dan Pavo/Trust. Om ervoor te zorgen dat deelnemers al bij het openen van hun topic rekening konden houden met de punten waarop gejureerd zou worden, zijn deze in de aankondiging wel direct vermeld: [VN] Win een Wildcard, maak kans op een sponsorship!

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:56

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:02

Ik kan me voorstellen dat als je meedoet met deze wedstrijd, dat je ieder topic wel volgt. In het topic dat jij aanhaalt wordt in een citaat kort vermeld waar onder andere op gequoteerd wordt. Als je dat als deelnemer te vaag zou vinden, zou je toch op zoek gaan naar het desbetreffende topic of een mod om meer duiding vragen?

Maar nee, het is enkel achteraf dat het allemaal te vaag is. ;)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:39

Sammyoo schreef:
[WS-ITP] Win een sponsorship - Regels en Richtlijnen
Hier zie ik de criteria niet bijstaan!

Het topic dat je hierboven noemt sluit alsvolgt af:
Citaat:
Vragen over de actie? Stel ze in dit topic: [WS-ITP] Win een wildcard: Aankondiging en vragen

Als je deze link opent dan kom je o.a. het volgende tegen:
Citaat:
een jury van Bokkers zal de topics beoordelen op onder andere rijvaardigheid, jullie als combinatie en je motivatie. De jury is bekend, en zal bestaan uit: Ambre, Bellatrix, Katja, karinvdm, Neonlight, Sammie en Snoeppig.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:45

Tja, als je geen vragen hebt, open je dat topic niet. Dan had er moeten staan dat er in dat topic meer belangrijke informatie te vinden is. Je gaat er toch niet van uit dat Bokt andere criteria hanteert dan de sponsor.
Van de website van Pavo
"Het winnen van het sponsorship gaat dus niet om je sportieve prestaties, maar juist om je vaardigheden om publiciteit te creëren."

Eerlijk gezegd ben ik er inmiddels wel een beetje klaar mee.
Ik heb zelf absoluut geen belang bij deze verkiezing. Ik doe zelf niet mee, ook geen vrienden of familie van me. Maar er is onvoldoende rekening gehouden met de mening van de Bokkers, de achterliggende gedachte van het sponsorship (publiciteit) en de procedure is weinig transparant en objectief (heel knap als je rijvaardigheid aan de hand van een paar foto's kan beoordelen. Het goede plaatje schieten op het juiste moment is vooral de verdienste van de fotograaf).
Het is hartstikke leuk voor de winnares, haar heel erg gegund en ik hoop dat ze het sponsorship wint.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:23

Denk je dat Pavo echt iemand gaat sponsoren die twee keer per jaar een B-proefje rijdt? Tuurlijk gaat het ook om je rijvaardigheden.

Ik snap dat je er klaar mee bent nu, maar het is toch wel jammer dat mede hierdoor nu dit topic een negatieve sfeer krijgt. Weet je wat ik soms doe wanneer ik het ergens niet mee eens ben, maar ik wil ook de moeite niet doen om er energie in te steken: drie keer diep inademen en een mok chocolademelk gaan halen. Tegen dat ik terug kom, is het allemaal niet zo belangrijk meer. ;)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:47

Wat een stel jaloerse mensen hier... Bah....

Winnaar : VAN HARTE!
En geniet ervan op HE!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:57

Proficiat en veel succes met de Gelderse ! :D