Jachtspringen begon om half 9, maar dacht dat het om 9u ook nog wel bezig zou zijn...... maar er is nu prijsuitreiking en ereronde? hmmz, snel gedaan dan, wel jammer.
maar er is nu ook een kleine kur op muziek net bezig, op de dressuur livestream.
Mijn laptop (nu ruim 4 á 5 jaar oud volgens mij) heeft absoluut geen moeite met livestream etc.; zelfs als ik 10 inet tabbladen en diverse foto/videobewerkingsprogramma's open heb staan.
Die Jenny Lang gunde ik het zéker ook hoor, die reed érg mooi, maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
HP nu op 1 !!!!!
Alleen Ingrid Klimke nog!!! Edit: en als ingrid boven HP of zelfs boven die jenny lang wordt geplaatst, dan lijkt mij dat heel vreemd.... allemaal net wat rommeliger....
JoyCiej007
Geplaatst: 29-06-13 21:52
jáaaa!
Hans Peter Minderhoud met Blue Hors Romanov op 1! met 77,075%
Ik heb nu wel beeld, alleen geen geluid. En nu ook geluid. Maar denk niet dat deze van de kur is.
Laatst bijgewerkt door FriesWytske op 30-06-13 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Boompje1985
Geplaatst: 30-06-13 10:04
Boompje1985 schreef:
Wat komt er nu dan... ik zit naar een lege rijbaan te kijken
Zie het al dressuur...
Ik heb af en toe geluid...
Dallista
Geplaatst: 30-06-13 10:20
Xx_Joyce_xX schreef:
zenden ze de grote prijs vanmiddag ook op tv uit?
Eerst de Kur op muziek, dan eerste deel van de Grote Prijs, beiden op de WDR, en daarna nog het tweede deel op de ARD,maar de NOS zendt ongetwijfeld ook wat stukken uit tussen de bedrijven door (lees, de Tour enzo).