Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Ik vind het wel grappig dat er zo'n topic is over hoe erg je op moet passen met join up etc terwijl hier iedereen enthousiast is en hij doet toch niet veel anders...
Lisse schreef:dit was een heruitzending, dus ik ben wel benieuwd hoe het nu met het paard gaat
SDE schreef:Lisse schreef:dit was een heruitzending, dus ik ben wel benieuwd hoe het nu met het paard gaat
Waarschijnlijk beter dan dan met vele paarden hier.
Ze moeten misschien hard werken, maar in die omstandigheden (gereden door kenners, veel ruimte, zuivere lucht en veel gras) kan het niet slecht zijn. En ze worden niet geslacht voor consumptie, da's ook al een pluspunt.
Ufurio4e schreef:SDE schreef:
Waarschijnlijk beter dan dan met vele paarden hier.
Ze moeten misschien hard werken, maar in die omstandigheden (gereden door kenners, veel ruimte, zuivere lucht en veel gras) kan het niet slecht zijn. En ze worden niet geslacht voor consumptie, da's ook al een pluspunt.
Wat is het probleem van slachten voor consumptie?
S_en_Z schreef:wat een gezeur ook ALTIJD op bokt. Zelfs als er niets te miepen valt word er gemiept over dat er niet gemiept word........
Even iets anders.. is dit ook op internet terug te vinden?
Je hebt wel humor XD S_en_Z schreef:wat een gezeur ook ALTIJD op bokt. Zelfs als er niets te miepen valt word er gemiept over dat er niet gemiept word........
Even iets anders.. is dit ook op internet terug te vinden?
Batlow schreef:Ja ik zie hem nog steeds niet. Deze heeft een witte kop die hij temt, en die zit niet tussen de 5 die ze vangen. Ook bij het moment dat hij een paard uit kiest zie ik een grijs achtige staan die ook niet tussen de 5 gevangen mustangs zat