Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spekenham schreef:ken de eigenaresse van heel vroeger was een vriendin van mijn nichtje, echt waar heel de familie zit een steekje bij los, zelfs ik als kind had dat al door,
maar o wat wat was ik jaloers dat zij zomaar een manege kochten, ik begreep het toen al niet want verder dan b dressuur was ze toen niet, nu vele jaren later en met mijn volwassenen verstand, is het een hele trieste zaak en ik vind dat ze het nog lang volgehouden heeft en ik vraag me af hoe het mogelijk is dat hier niet eerder een eind aangemaakt is maar hoe zit het toch met bezoekers van de manege die zijn toch ook niet achterlijk ofzo en kunnen toch ook wel inschatten of een dier goed verzorgt wordt?
Ik heb namelijk al jaren geleden van mijn nichtje vernomen dat het toen al embarmelijk er aan toe ging daar iig niet zoals op een normale manege.
Uiteraard was het kinderlijke jaloezie destijds nu ben ik supergelukkig met mijn 2 pony's en 2 paarden en heel erg blij niet de verantwoording voor zoveel dieren te hebben en zal ik nooit meer jaloers worden op manegehouders( is mij te hard werken)
Shirley schreef:Buiten dat, Tigra, als één van je dieren overlijdt, dan wil je toch zien te voorkomen dat er meerdere slachtoffers vallen ?
Dan laat je toch bij zo'n vermoeden alles uitzoeken, ook je voer etc. ?