Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

liljebo schreef:Ik ben vrij snel gestopt. In de vragen ligt al een antwoord besloten. Een paard moet minimaal vier uur buiten kunnen. Wel of niet? Vul nee in omdat je vind dat een paard heel wat langer buiten moet kunnen, dan word wellicht aangenomen dat je het ok vind dat een paard de hele dag binnen staat.
En zo zijn er heel erg veel vragen, waarbij er geen sprake is van enige keuze. Je geeft het gewenste antwoord of houdt je mond
Zeer slecht opgezette enquete. De uitslag daarvan geeft beslist geen betrouwbaar resultaat over kennis. Sorry
Uit het antwoord is geen conclusie te trekken! 
)
Lappie_Lap schreef:Een deel van de kritieken vind ik wat kortzichtig en ook niet opbouwend gebracht.
Andere zijn gewoon ronduit banketstaaf en niet relevant. Stemmingmakerij.
Moet dit topic nou echt weer op z'n bokt's ...?
Het principe van 'als er 1 over de dam is, dan ... ' (de reden waarom sommige topics overigens in een paar posts 180 graden bijdraaien ... dat is best grappig om vanaf de zijlijn te zien gebeuren)
Wellicht zijn er argumenten voor de beslissingen over hoe de enquete is opgebouwd?
Citaat:Ik verbaas me er nog steeds over dat sommigen nog steeds moeite hebben met lezen en dus begrijpen wat het daadwerkelijke doel van de enquete is. De vragen die men 'sturend' noemt, zijn die niet logisch wanneer er geprobeerd wordt om te achterhalen of mensen op de hoogte zijn van wat wel en niet in die gids staat? Je moet jezelf niet in een hokje drukken, want dat wordt helemaal niet gevraagd. Hoewel dat in het begin idd niet echt duidelijk vermeld stond.
Citaat:Het lijkt ook alsof er wat met de opmerkingen wordt gedaan, de teksten zijn anders dan bij plaatsing gisteren?
Verder heb ik op dit moment geen mening over poe of bah uit de gids, ik ben niet echt op de hoogte van wat er allemaal precies in staat. Hoewel ik natuurlijk wel wat een richting op de verschillende punten kan bedenken
Ik denk wel dat het erg lastig is om vaste richtlijnen op te stellen, je hebt te veel te maken met verschillende situaties en dieren natuurlijk. Een soort van gemiddelde krijg je dan al gauw, maar uitzonderingen op dat gemiddelde zijn er veel. Dat maakt het denk ik ook erg lastig om uiteindelijk te controleren en handhaven.
Wellicht heel klein beginnen, met echt de basale levensbehoeften?
En dan gaandeweg verder uitbouwen en bijstellen?
. Jouw zegje is wat netter verwoordt als van sommige andere, maar komt eigenlijk neer op wat wel meer is gezegd in dit topic.