wenny schreef:Ja uiteraard heb ik die mensen gewaarschuwd.
Alles uitgelegt, maar als hun er dan tog voor kiezen hun shet te geven.
Wat kan ik er dan verder nog aan doen.
wel even een stuk uit je quote gehaald, maar is in reactie op deze. Ik heb het dus ook niet over jou. Ik heb het over die mensen die de shet gegeven hebben. Zij hadden de verantwoordelijkheid. Nu vinden ze het sneu voor hun shet, maar jij hebt ze dus (zoals ik al dacht) idd gewaarschuwd, maar zij wilden de shet kwijt. Ze hadden ook verder kunnen zoeken en het zekere voor het onzekere nemen na jouw waarschuwing. Het lijkt of je je aangevallen voelt, maar het dus geen kritiek op jou, maar op die mensen.
En ja..soms moet een dier weg. Is ook niet erg (of nou ja...enige reden voor mij zou zijn ziekte of financiele problemen en dan niet zelf nog wel een vakantie willen, maar echt geen geld om goed voor ze te zorgen, maar ik kan ook begrijpen dat anderen daar andere keuzes in maken) een dier wat niet gewenst is heeft er ook geen zak aan om te blijven. Maar neem dan iig de verantwoordelijkheid om een GOEDE plek te vinden. Na waarschuwingen gekregen te hebben toch je paard maar neerzetten (en je gaf zelf al aan dat het stukje sowieso te klein was voor al die paarden) dan is er ergens iets niet helemaal goed gegaan.