Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Ik vind het ergens ook wel jammer dat Salinero niet op de eerste plek is geëindigd, even los van de prestaties. Ik vind Aspen een ontzettend gaaf paard, altijd al gevonden, maar er wordt zoveel gephotoshopt aan de foto's van smeetjoew dat je gewoon haast niet meer kunt weten wat er nou echt is en wat niet. Dat vind ik toch wel zonde (voornamelijk ook omdat het gros van de bokkers het niet zal zien, en denkt dat alles echt is). Ik vind dat gewoon niet helemaal eerlijk.
Liekelianne schreef:Fiffill schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Ik vind het ergens ook wel jammer dat Salinero niet op de eerste plek is geëindigd, even los van de prestaties. Ik vind Aspen een ontzettend gaaf paard, altijd al gevonden, maar er wordt zoveel gephotoshopt aan de foto's van smeetjoew dat je gewoon haast niet meer kunt weten wat er nou echt is en wat niet. Dat vind ik toch wel zonde (voornamelijk ook omdat het gros van de bokkers het niet zal zien, en denkt dat alles echt is). Ik vind dat gewoon niet helemaal eerlijk.
maar fotoshop is niet zo makkelijk in de ring tijdens een proef toch? en toch heeft ze het tot de lichte tour geschopt?
miss_lizje schreef:Fitzroy schreef:Onbegrijpelijk![]()
Dus we gaan ieder LT paard van een Bokker maar nomineren en verkiezen?
Sorry, ik zie niet in wat voor bijzondere prestatie Aspen heeft geleverd. Een aanfluiting, deze hele verkiezing.
Wie is het meest populair, dat had er beter van gemaakt kunnen.
Sorry maar ben het hier toch wel grotendeels mee eens. Het zullen zeker als dit soort verkiezingen vaker gehouden gaan worden toch de popijopi bokers zijn die altijd boven aan eindigen. Het gemiddelde paard van ITP zal nooit genoeg nominaties krijgen als er niet een "bekende" bokker achter zit.
Van mij pard is elk paard op bokt paard van het jaar! Wat je prestaties ook zijn.
Netje schreef:Ik gun het Esmee van harte hoor, maar ook ik vind dat we hier appels met peren aan het vergelijken zijn.... Een Bokt verkiezing (dus alleen Bokt-paarden) zal altijd mede bepaald worden door de populariteit van de eigenaar, hoezeer dat hier ook ontkend wordt. Doen ze dat zelf? Ten dele wel, door het ene na het andere (foto) topic te openen, in veel topics mee te praten etc. Als het dan ook nog eens een bloedmooi paard is, die goede prestaties levert etc. dan zal zo iemand sneller een open wedstrijd winnen dan een ander. Ik denk dat er volgende keer categoriën gemaakt moeten worden, zoals Bokt-paarden, nationaal presterende paarden, internationaal presterende paarden etc.
Maar als je eerlijk bent en ook een beetje reëel dan denk ik niet dat Aspen in staat is om heel veel mensen afgelopen zaterdag (en dan heb ik het niet eens over alle andere keren dat dat ook gebeurde als hij met Anky op wedstrijden verscheen) kippenvel te bezorgen en te laten huilen. Op dressuur vlak staat Salinero gewoon op eenzame hoogte en is hij gewoon de beste. Het zou dan ook terechter zijn geweest als hij gewonnen had. Maar goed, dat is mijn mening
Nynke1 schreef:Liekelianne schreef:maar fotoshop is niet zo makkelijk in de ring tijdens een proef toch? en toch heeft ze het tot de lichte tour geschopt?
Net als SOK, die vond ook al dat ze zo wel PSG kon starten met haar paard. Nou Sok, ben je inmiddels al gestart??
mystique schreef:Esmee super gefeliciteerd.
De andere natuurlijk ook.
De andere die zo lopen klagen en zeuren, staan jullie paarden in het lijstje?
Nee....................
Jammer anders had jouw paard misschien kunnen winnen.
mvdbijl schreef:Jeetje bokt lijkt soms wel een kleuterklas.
De paarden die hebben gewonnen hebben de
meeste stemmen eb dan achteraf gaan zeuren?
Als zoiets je niet leuk vind stem je niet skip je het
topic, simpel zat toch?
Zoveel mensen zoveel wensen je kan niet overal aan voldoen.
Sok schreef:Nynke1 schreef:
Net als SOK, die vond ook al dat ze zo wel PSG kon starten met haar paard. Nou Sok, ben je inmiddels al gestart??
Wil je alsjeblieft mijn woorden niet zo verdraaien?
Dankjewel alsjeblieft. Als je iets tegen mij persoonlijk hebt, houd je dan alsjeblieft stil, want dit voegt weinig toe aan de discussie over of dit wel of niet een verdiende winst is.
Ik fotoshop m'n foto's in elk geval niet, dan maar geen PSG.