Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miesemuisje schreef:geen idee of iemand hier nog reageert maargoed.. ik had een vraagje!
Had het nog consequenties dat Adelinde te laat in de ring was? Vanaf dat de jury belt hebben ze 45 seconden. Deze waren al om voordat ze de ring in ging. Krijgt ze hier score aftrek voor of niet?
oke dankje! RM94 schreef:"De kur van Adelinde wist het publiek te ontroeren" ???? ik hoorde om mij heen heel veel mensen zeggen dat ze er veel meer van verwacht hadden en dat het nogal veel gedoe was. Moet eerlijk bekennen ik had er niet meer van verwacht maar ook ik vond het nogal veel gedoe.
Edward was echt geweldig en had net als vrijdag moeten winnen wat een briljante rit wat een beheersing en wat een gemak. Op vrijdag werd er zelfs boe geroepen nadat zijn punten bekend werden gemaakt
Nikka schreef:RM94 schreef:"De kur van Adelinde wist het publiek te ontroeren" ???? ik hoorde om mij heen heel veel mensen zeggen dat ze er veel meer van verwacht hadden en dat het nogal veel gedoe was. Moet eerlijk bekennen ik had er niet meer van verwacht maar ook ik vond het nogal veel gedoe.
Edward was echt geweldig en had net als vrijdag moeten winnen wat een briljante rit wat een beheersing en wat een gemak. Op vrijdag werd er zelfs boe geroepen nadat zijn punten bekend werden gemaakt
Ik vond de nieuwe kur van Adelinde maar weinig verrassend en eerlijk gezegd nogal saai.
karijn schreef:Die kwam niet lekker uit de verf nee. Het is natuurlijk technisch best een pittig onderdeel maar ik denk dat als ze dit wat vaker oefent het uiteindelijk wel beter zal gaan. Ik miste eigenlijk het harmonische dat bij haar laatste kur wel zo goed te zien was. Edward's proef blonk niet uit van een technisch hoogstandje maar alles liep zo vloeiend in elkaar over en Undercover was zichtbaar goed te rijden. Qua beweging vind ik Parzival meer hebben dan Undercover maar het is het hele plaatje dat uiteindelijk beslecht wie de meeste punten krijgt.
RM94 schreef:karijn schreef:Die kwam niet lekker uit de verf nee. Het is natuurlijk technisch best een pittig onderdeel maar ik denk dat als ze dit wat vaker oefent het uiteindelijk wel beter zal gaan. Ik miste eigenlijk het harmonische dat bij haar laatste kur wel zo goed te zien was. Edward's proef blonk niet uit van een technisch hoogstandje maar alles liep zo vloeiend in elkaar over en Undercover was zichtbaar goed te rijden. Qua beweging vind ik Parzival meer hebben dan Undercover maar het is het hele plaatje dat uiteindelijk beslecht wie de meeste punten krijgt.
bedoelde je de piaffe pirouette??? die rijdt ze al jaren dus ik ga er vanuit dat ze die ook al jaren getraind heeft
koenborias schreef:Ik denk dat jullie gewoon allemaal fan zijn van Edward, vandaar dat jullie zeggen dat hij de winnaar was. Edward had ook geen perfecte proef, adelinde ook niet.. Maar het zijn bij Adelinde de details die het afmaakten. Er zaten 5 juryleden, en 2/3 juryleden had Edward op 1 staan, ik denk dat hun toch wel gelijk hebben!
RM94 schreef:koenborias schreef:Ik denk dat jullie gewoon allemaal fan zijn van Edward, vandaar dat jullie zeggen dat hij de winnaar was. Edward had ook geen perfecte proef, adelinde ook niet.. Maar het zijn bij Adelinde de details die het afmaakten. Er zaten 5 juryleden, en 2/3 juryleden had Edward op 1 staan, ik denk dat hun toch wel gelijk hebben!
Nou de proef van Edward was wel degelijk nagenoeg perfect. De officiele reden zou zijn dat de moeilijkheidsgraad van Adelinde hoger lag maar ook daar kan ik me maar gedeeltelijk in vinden
koenborias schreef:Ik denk dat jullie gewoon allemaal fan zijn van Edward, vandaar dat jullie zeggen dat hij de winnaar was. Edward had ook geen perfecte proef, adelinde ook niet.. Maar het zijn bij Adelinde de details die het afmaakten. Er zaten 5 juryleden, en 2/3 juryleden had Edward op 1 staan, ik denk dat hun toch wel gelijk hebben!