Niet vaak krijg ik kippenvel, maar bij het zien van de kür van Anky & Salinero sloopt het kippenvel me over de rug. Wat was dit een heerlijke combinatie!
Volgens de app op mijn telefoon komt het pas om 22:40 Programma nieuwsuur:Onderwerpenblalbablablablabla- om ca. 22:40 uur het sportblok:Portret Anky van Grunsven en haar paard SalineroHet zou toch ook eens langer op tv zijn he...
Zit ik daar al een hele avond op te verheugen En morgen kan ik het helaas niet zien en niemand kan het voor me opnemen.
Sjongejomge.... Word je toch ook gek van! Helemaal gehaast om om 10 uur klaar te zitten.. is het maar 10 min op tv..
RivaldoX schreef:Zou het niet terug te zien zijn? Ik kan namelijk ook niet kijken Ongetwijfeld op uitzending gemist, maar ik had het graag groots gezien op de grote tv
kamatz schreef:RivaldoX schreef:Zou het niet terug te zien zijn? Ik kan namelijk ook niet kijken Ongetwijfeld op uitzending gemist, maar ik had het graag groots gezien op de grote tv Een laptop op tv aansluiten haha!
EllisL schreef:LibertyLucky schreef:Foto in het filmpje bijna in t begin:http://www.youtube.com/watch?v=sm1-GhM2aIgBedankt Zo een moederdier verwacht je inderdaad niet maar lelijkis anders
golddigger08 schreef:Sjongejomge.... Word je toch ook gek van! Helemaal gehaast om om 10 uur klaar te zitten.. is het maar 10 min op tv..Ja, hier idem!