Anne_GTI schreef:![]()
Het filmpje was genieten maar sommige commentaar hier is pas echt hilarisch
De reden dat ik het topic he-le-maal heb gelezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Kan er niet echt enthousiast over worden.
Dit vind ik er veel beter uitzien
http://www.youtube.com/watch?v=JwyHqmsA ... e=youtu.be
xAmigo schreef:Dit vind ik echt super om te zien! Echt een geweldig voorbeeld: in de ring gebeurt het met zadel, hoofdstel, stang en sporen, maar het kan OOK zonder! Heb nog nooit eerder (maar misschien ligt dat aan mij) een dergelijk filmpje uit het bekende 'dressuurwereldje' zien komen. En ook al is het misschien niet helemaal perfect, dat de intentie er is vind ik alleen al heel positief, en het laat maar weer zien dat er altijd ruimte voor verbetering blijft.
Cassidy schreef:xAmigo schreef:Dit vind ik echt super om te zien! Echt een geweldig voorbeeld: in de ring gebeurt het met zadel, hoofdstel, stang en sporen, maar het kan OOK zonder! Heb nog nooit eerder (maar misschien ligt dat aan mij) een dergelijk filmpje uit het bekende 'dressuurwereldje' zien komen. En ook al is het misschien niet helemaal perfect, dat de intentie er is vind ik alleen al heel positief, en het laat maar weer zien dat er altijd ruimte voor verbetering blijft.
NATUURLIJK kan het zonder. Het zou pas echt een hiaat in de opleiding van het paard zijn als je de oefeningen op een "klaar" dressuurpaard er niet zonder allerlei gadgets uit zou weten te krijgen. En dan maakt het niet uit of hij op dat moment al met pensioen is of niet.
Waar je de verbetering in zoekt ontgaat me even. Paard is met pensioen, hoeft niets meer. Of doel je met "verbetering" de houding van de ruiter op een paard zonder zadel en hoofdstel met bit? Dan mag Isabelle dat wel vaker gaan doen...haar hele houding toont dat ze dit niet gewend is, ze zit verkrampt, alsof ze op een zadel zit. Ik mis de ontspanning in haar lichaam en het meegaan in de beweging.
Nogmaals ter vergelijking
http://www.youtube.com/watch?v=JwyHqmsA ... e=youtu.be
Cassidy schreef:O dat geloof ik best.
Isabelle is echt een goed ruiter, ik kraak haar in het verleden behaaldde resulaten niet af, en ik ga met degenen mee die dit Anky nog niet zo snel zien doen. Maar daarom mag ik het filmpje toch minder mooi vinden dan het filmpje dat ik heb geplaatst? Ze zit verkrampt, is in alles te zien. Sorry, mijn niet zo bescheiden mening.
Cassidy schreef:O dat geloof ik best.
Isabelle is echt een goed ruiter, ik kraak haar in het verleden behaaldde resulaten niet af, en ik ga met degenen mee die dit Anky nog niet zo snel zien doen. Maar daarom mag ik het filmpje toch minder mooi vinden dan het filmpje dat ik heb geplaatst? Ze zit verkrampt, is in alles te zien. Sorry, mijn niet zo bescheiden mening.