Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:35

Anne_GTI schreef:
_O- _O- Het filmpje was genieten maar sommige commentaar hier is pas echt hilarisch

De reden dat ik het topic he-le-maal heb gelezen :D

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:38

Heerlijk, lol met je knol, maar dan nog op niveau ook! :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:39

Cassidy schreef:
Kan er niet echt enthousiast over worden.

Dit vind ik er veel beter uitzien

http://www.youtube.com/watch?v=JwyHqmsA ... e=youtu.be

Ik ben het zeker met je eens.

Ik zie veel mensen roepen: Lol met je knol.... Het is mooi dat ze dit doet, maar of dit nou echt lol is? 8)7

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:40

Janine1990 schreef:
Anne_GTI schreef:
_O- _O- Het filmpje was genieten maar sommige commentaar hier is pas echt hilarisch

+1! :D

chikohaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:43

Janine1990 schreef:
Anne_GTI schreef:

:D :D :D :D :D

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:52

chikohaa schreef:

:D :D :D :D :D

Hypocriet geneuzel van de eerste plank :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:53

Batlow schreef:
Ik zie veel mensen roepen: Lol met je knol.... Het is mooi dat ze dit doet, maar of dit nou echt lol is? 8)7

O, dit is zeker lol...voor de ruiter. Paardlief vindt het wel best....

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:54

Ach, de beste stuurlui zitten op Bokt altijd aan wal nietwaar :Y)
Dit paard is op een bepaalde manier afgericht, daar kun je het wel of niet mee eens zijn, die amazone rijdt en zit op een bepaalde manier, daar kun je het ook wel of niet mee eens zijn, maar feit blijft dat het paard gewoon nog altijd z'n kunstjes doet met niks anders om z'n hoofd dan een stalhalster, en op het einde in mijn optiek met een toch wel tevreden snoet z'n beloning opeist van een breed glimlachende amazone. Ik heb technisch veel beter gezien (zoals het filmpje van Cassidy) maar ik heb vooral veel, héél véél erger gezien dan dit... Laat die twee toch gewoon lekker doen wat ze nog kunnen samen en heb daar respect voor, ik vind het in de hele rollkurdiscussie wel geinig dat ze uitgerekend DIT plaatst :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:58

xAmigo schreef:
Dit vind ik echt super om te zien! Echt een geweldig voorbeeld: in de ring gebeurt het met zadel, hoofdstel, stang en sporen, maar het kan OOK zonder! Heb nog nooit eerder (maar misschien ligt dat aan mij :P ) een dergelijk filmpje uit het bekende 'dressuurwereldje' zien komen. En ook al is het misschien niet helemaal perfect, dat de intentie er is vind ik alleen al heel positief, en het laat maar weer zien dat er altijd ruimte voor verbetering blijft. :)

NATUURLIJK kan het zonder. Het zou pas echt een hiaat in de opleiding van het paard zijn als je de oefeningen op een "klaar" dressuurpaard er niet zonder allerlei gadgets uit zou weten te krijgen. En dan maakt het niet uit of hij op dat moment al met pensioen is of niet.
Waar je de verbetering in zoekt ontgaat me even. Paard is met pensioen, hoeft niets meer. Of doel je met "verbetering" de houding van de ruiter op een paard zonder zadel en hoofdstel met bit? Dan mag Isabelle dat wel vaker gaan doen...haar hele houding toont dat ze dit niet gewend is, ze zit verkrampt, alsof ze op een zadel zit. Ik mis de ontspanning in haar lichaam en het meegaan in de beweging.

Nogmaals ter vergelijking

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:00

Superleuk! _/-\o_
Dat 'oudje' heeft er overduidelijk veel lol in :))

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:02

LANG LEVEN BOKT.

Jemig mensen, doe ff normaal.
Ze plaatst het toch niet om commentaar te krijgen,
Als.dat paard t niet best had gevonden had hij best een bokje oid kunnen geven, ik zie hier een super braaf dier die het allemaal wel over zich heen laat komen. Ook zie ik een amazone die zeker verstand heeft van paarden. Die nu voor de afwisseling eens zonder zadel, etc. Op stapt.
Dus?

Natuurlijk doen ze dit niet dagelijks, dat zou niet goed zijn, dan zou t er anders uit zien, etc etc etc.

Ik zie hier echt geen kwaad in hoor, zij zelf laat zien wat voor afwisseling het paard krijgt tijdens zijn pensioen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:03

Valt er nu zelfs op dit filmpje nog weer van alles aan te merken volgens alle Isabell-wannabe's?

Ik heb er met plezier naar gekeken, heerlijk dat dat paard nog zo makkelijk alles doet om de ruiter nog een plezier te doen, allemaal voor een koekje op het einde. Is toch fijn voor dat dier? En voor haar, dat ze er nog zo van kan genieten.

Helabitha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:05

Leuk hoor, ik zie een blij paard en blije ruiter. Zo geschoren maar wel netjes in de bandages lijkt ie net 'naakt' met alleen rode sokken aan _O-

Cassidy

Re: Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:06

Ik schaar mezelf niet onder de Isabell-wannabe's...:D

Vraag me alleen af waarom een paard dat met pensioen is geschoren is?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:08

Je hebt anders genoeg commentaar als ik de laatste pagina zo lees ;)

Waarom hij geschoren is doet er toch niet toe? Zal vast een reden voor zijn.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:11

Cassidy, ik ben het met je eens dat jouw filmpje mooier is om naar te kijken. Ik ben wel van mening dat Isabell geen slecht filmpje is om naar te kijken.

Ik vind dit een gave actie van Isabell om dit op internet te zetten!

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:11

Knap zo zonder zadel en hoofdstel.

Gaaf die link naar dat andere filmpje Cassidy!

Paard zal snel zweten en alleen met wedstrijdpensioen zijn.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:12

O dat geloof ik best.

Isabelle is echt een goed ruiter, ik kraak haar in het verleden behaaldde resulaten niet af, en ik ga met degenen mee die dit Anky nog niet zo snel zien doen. Maar daarom mag ik het filmpje toch minder mooi vinden dan het filmpje dat ik heb geplaatst? Ze zit verkrampt, is in alles te zien. Sorry, mijn niet zo bescheiden mening.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:12

Cassidy schreef:
Ik schaar mezelf niet onder de Isabell-wannabe's...:D

Vraag me alleen af waarom een paard dat met pensioen is geschoren is?

omdat hij misschien nog licht in het werk staat ?
boeiend

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:13

Cassidy schreef:
Batlow schreef:

O, dit is zeker lol...voor de ruiter. Paardlief vindt het wel best....

Ja voor de ruiter... Ik versta iets anders onder lol met je knol :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:18

Cassidy schreef:
xAmigo schreef:
Dit vind ik echt super om te zien! Echt een geweldig voorbeeld: in de ring gebeurt het met zadel, hoofdstel, stang en sporen, maar het kan OOK zonder! Heb nog nooit eerder (maar misschien ligt dat aan mij :P ) een dergelijk filmpje uit het bekende 'dressuurwereldje' zien komen. En ook al is het misschien niet helemaal perfect, dat de intentie er is vind ik alleen al heel positief, en het laat maar weer zien dat er altijd ruimte voor verbetering blijft. :)

NATUURLIJK kan het zonder. Het zou pas echt een hiaat in de opleiding van het paard zijn als je de oefeningen op een "klaar" dressuurpaard er niet zonder allerlei gadgets uit zou weten te krijgen. En dan maakt het niet uit of hij op dat moment al met pensioen is of niet.
Waar je de verbetering in zoekt ontgaat me even. Paard is met pensioen, hoeft niets meer. Of doel je met "verbetering" de houding van de ruiter op een paard zonder zadel en hoofdstel met bit? Dan mag Isabelle dat wel vaker gaan doen...haar hele houding toont dat ze dit niet gewend is, ze zit verkrampt, alsof ze op een zadel zit. Ik mis de ontspanning in haar lichaam en het meegaan in de beweging.

Nogmaals ter vergelijking

Lieve schat, jij vergeet een paar cruciale dingen....
Isabell is duidelijk een wedstrijd amazone. Maar ze weet wat ze doet.
Ik zie geen paard dat hinder ondervind van deze actie.

De persoon uit jou filmpje oefent hier lang op, Isabell stap op en doet dit zo even, natuurlijk vallen er dan wat dingetjes op te merken. Als ze hierin meer tijd zou steken zou het er vast anders uit zien, maar dat betekend toch niet dat dit afgekraakt moet worden?

Ze doet dit toch voor de afwisseling. voor de leuk, niet voor dagelijks werk... Wat kan het dan kwaad?

Zou zij dit niet mogen doen, omdat ze t niet zó goed kan uitzitten als die uit jou filmpje? Zonder oefenen lukt t toch nooit?
Zou ze niet blij mogen zijn, dat ze dit gewoon even doen samen?
Zou ze niet de wereld mogen laten weten dat ze onwijs trots is op haar paard?

Als je eerlijk ben tegen jezelf, zie je ook dat ze dit niet dagelijks doet, dus zoveel kwaad kan t dan echt niet.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:20

Cassidy schreef:
O dat geloof ik best.

Isabelle is echt een goed ruiter, ik kraak haar in het verleden behaaldde resulaten niet af, en ik ga met degenen mee die dit Anky nog niet zo snel zien doen. Maar daarom mag ik het filmpje toch minder mooi vinden dan het filmpje dat ik heb geplaatst? Ze zit verkrampt, is in alles te zien. Sorry, mijn niet zo bescheiden mening.

Goh, moet het dan meteen het beste zijn wat je ooit hebt gezien?
Ze gaat dit toch niet op de OS presenteren?
Dit is een gepensioneerd paard waar ze voor de lol wat meer rondhobbelt, dan hoeft het toch allemaal niet perfekt te zijn? Ik snap best dat zij dat paard er niet mee gaat vervelen alles perfekt te willen hebben. Ik zie foutjes genoeg maar ik zie haar nergens corrigeren, dat vind ik nu juist zo leuk aan dit filmpje.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:22

Volgens mij is dit eerder na aanleiding van een schandaal, niet voor de lol. Dat denk ik dan?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:24

Cassidy schreef:
O dat geloof ik best.

Heb jij uberhaupt wel eens pi/pa, eners en een pirouette gereden met een paard? Dat is al een hele opgave MET zadel en hoofdstel, laat staan zonder. Logisch dat ze iets verkrampt zit. Ik doe het haar niet na.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:25

Het filmpje van Alizee is het allerbeste 'zonder zadel en zonder hoofdstel/bit' dressuurfilmpje dat ik ooit heb gezien. Beetje flauw om te verwachten dat het minstens zo goed is......
Ik doe het Isabell niet na en ik vind het een leuk filmpje om te zien. :) Genoeg ruiters die het niet eens durven, laat staan dat ze er op deze manier nog dergelijke oefeningen uit kunnen persen.