Anoniem schreef:Lepeltje schreef:Who cares dat er paardenvlees in zit, als je vlees wil waar geen vage oliebol in zit moet je gewoon biologisch kopen ofzo. Snap niet dat mensen verwachten dat dat goedkope vlees perfect is.
Was het maar zo dat je bij de mac en b.king biologische burgers en chicken nuggets kon bestellen, dan deed ik dat meteen. Wat mij betreft mogen ze die vandaag nog in hun assortiment nemen, dan zie je mij daar ook wat vaker. En het mag ook best wat meer kosten.
Maar getver, je moet er toch niet aan denken dat je een burger zit te eten van paardenvlees dat eigenlijk vanwege toegediende medicatie helemaal niet voor menselijke consumptie geschikt is
Maar als je dan echt perse geen crappy vlees wil eten moet je niet naar de mac donalds gaan. Ik ga er zelf iig vanuit dat hoge kwaliteit super gezond vlees is, want dan was het niet zo goedkoop.
Vind het gewoon stom dat iedereen altijd perse goedkoop vlees wil want ojee stel je voor dat je er meer voor moet betalen, en dan zit er iets in dat er niet in hoort, opzich te verwachten, dan is het ineens een mega ramp.
Tja dat het officieel weg moet omdat het geen gecontroleerd vlees is? Daar kan ik dan nog wel inkomen, er wordt heus niemand ziek van maar als het wel gebeurt heb je een probleem

De enige manier om zeker te weten dat er geen meuk in zit is je eigen kippetjes, koetjes, kalfjes, geitjes schapen of paardjes slachten.