Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wuis schreef:Hier een filmpje van Netto. Ik kan maar één ding zeggen, en dat is WAAAAAAAUWWWW!!!![]()
![]()
[ Video ]
Ik mag hopen dat dit paard in Nederland blijft!
knollentuin schreef:maar dan graag met een andere ruiter erop... wat een gehark zeg, ik heb met open mond zitten kijken en verwonderde me dat het paard nog zo braaf zn rondje deed...
nou, gewoon van links naar rechts eroverheen..maar niet erop. sarabande schreef:knollentuin schreef:maar dan graag met een andere ruiter erop... wat een gehark zeg, ik heb met open mond zitten kijken en verwonderde me dat het paard nog zo braaf zn rondje deed...
Je zou denken dat ze geleerd had van Negro, maar zo rijdt ze al tijden. Ik heb haar indertijd Chronos zien verpesten en dat is al heel wat jaren geleden.
Suzanne F. schreef:Nou zeg. Anne van Olst kan toch echt wel een stukkie heel knap rijden. Heeft al zoveel paarden zelf afgericht tot de Grand Prix. Ze heeft een schat aan ervaring. En zo beroerd zit ze er niet op. Oke, ze mag wat rechterop zitten maar zo heel jong is ze ook niet meer dacht ik. Ik wou dat ik zo kon rijden als zij hoor, en al haar ervaring kon overnemen.