Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Hi AB thanks for the note. I dont learn riding I teach riding. I have been riding since my childhood and have been a aggressive rider and never allow my stallions to settle for anything. I enjoy to whip them hard and kick really hard and see them to suffer my my pleasure. I know i should not whip or kick them so hard,but this is how i have been brought up and its very difficult for me to change my style of riding.
Citaat:he does bleed sometime when i kick him too hard on some given day, but you could see him soaked in foam most of the time due to extensive hard riding
.
Daantje76 schreef:Waarom zou iemand dit opzettelijk bij een dier willen doen, win het vertrouwen van een paard en deze zal ook alles voor je willen doen...(al geef ik toe dat ik misschien wel een te lieve ruiter ben, heb geen zweep en ook gebruik ik geen sporen).

Benno08 schreef:dit heeft niets met paardrijden te maken maar met een fetisch..
bethje31 schreef:Zoals in de Hermes reclame...dat is gewoon een Hermes reclame en niet te vergelijken met Farida Khan. Het gaat daar over schoonheid, niet dominantie.
) mensen te prikkelen. Ik vind dat die reclame wel bewust de aspecten van paarden gaat opzoeken die in de mensenwereld ook met erotiek verbonden zijn, zoals dat in de meeste reclame het geval is. Maar is daar iets mis mee? Nee lijkt me niet.bethje31 schreef:Het berijden van paarden is wat mij betreft een partnerschap, het paard leent zijn kracht en snelheid zodat je kunt komen waar je wilt komen en krijgt daar veiligheid en eten voor terug.
Farida Kahn maakt misbruik van die relatie zoals wellicht ook andere hardhandige ruiters, overigens om verschillende redenen...vieze filmpjes, wedstrijden whatever....