Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikwashier schreef:Mag ik even vragen wie Derek is en waarom zo 'beroemd'?
Cassidy schreef:Ikwashier schreef:Mag ik even vragen wie Derek is en waarom zo 'beroemd'?
Derek Buitenzorg is een draver die naar de slacht zou gaan en toen door medewerkers van Omroep Friesland is gekocht. Zij betalen stalling en training voor het paard. Hij heeft zelfs een eigen facebook pagina
http://www.facebook.com/derekbuitenzorg
Op Youtube zie je nog wat filmpjes van zijn eerste wedstrijden. Daar werd onder andere ook geroepen dat er eventueel een castratie gaat gebeuren. Dus misschien staat Derek wel in een kliniek om gecastreerd te worden?
WillemYntJee schreef:Unihorses d'r staat geen woonplaats bij je ingevuld dus dat kan ik moeilijk ruiken.
Dees_daan omdat ie geen eeuwigheid op de kliniek kan blijven staan en ie wel op tafel gecastreerd werd (en gefilmd dat gaat zo lastig met een staande castratie).
unihorses schreef:]
das 5 kilometer hier vandaanhad het nieteens gezien nog[/quo
haha, nou ik zou toch zeker nog even snel een rondje om de rotonde doen als ik jou was haha, prachtig mooi weer ;p domme OM......[
jij woont bij mij in de buurt
Citaat:Ik ben dus in Nijega. Aldjiersploech daar heeft me ontvoerd. Vandaag if morben weer nasr PMO in Drachten. Verzorger daar is al geweest.