Taakstraf voor vrouw voor verwaarlozen 31 pony's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:01

Isabonny schreef:
Aangezien ze het al voor elkaar heeft gekregen om zich toe te leggen op een ander soort dieren, ben ik er bang voor dat die controle te wensen over laat. Die moet echt vanuit de omgeving rondom haar komen. Ik hoop echt dat buurtbewoners haar in de gaten houden, want dit mag ze geen enkel dier meer aandoen!

Het kan ook zijn dat het nu wel goed gaat en dat ze haar lesje heeft geleerd. ;)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 11:46

Niet met opzet ??? Tenzij ze blind was . Iedereen ziet toch dat deze dieren geen zorg hebben gekregen en je vergeet nooit per ongeluk je dieren te verzorgen .
Als het boven het hoofd gegroeid raakt had ze of hulp moeten inroepen of de slager moeten bellen .
Dan was leed bespaart gebleven .

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:01

Isegrim schreef:
Isabonny schreef:
Aangezien ze het al voor elkaar heeft gekregen om zich toe te leggen op een ander soort dieren, ben ik er bang voor dat die controle te wensen over laat. Die moet echt vanuit de omgeving rondom haar komen. Ik hoop echt dat buurtbewoners haar in de gaten houden, want dit mag ze geen enkel dier meer aandoen!

Het kan ook zijn dat het nu wel goed gaat en dat ze haar lesje heeft geleerd. ;)

Laten we dat dan maar hopen. Maar dan nog vind ik het geen slecht idee zo iemand extra in de gaten te houden. Je moet er toch niet aan denken dat ze het weer uit de hand laat lopen en dit keer de honden niet goed verzorgd.

miekjuh3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:14

ik vind dit echt niet meer normaal man soms snap ik zelfs niet eens waar mensen beesten voor wil hebben tjongetjonge eigenlijk zouden ze zulke mensen net zo moeten laten staan kijken wat daar tegen te zeggen heeft laat ze maar eens voelen hoe de beesten het voelden

Maartje1990

Re: Taakstraf voor vrouw voor verwaarlozen 31 pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:17

Hmm, ik kijk altijd naar animal cops enzo van Amerika, straffen zijn daar een stuk heftiger, en zou ook moeten in Nederland!

snellemerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:06

terecht of onterecht, ze heeft nu in iedergeval die taakstraf en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze op zijn minst al die uren zware strond mag scheppen. Uit betrouwbare bron weet ik ook dat er een financieele claim op haar ligt mbt de gemaakte kosten door de opvang aid. Een juridische maatregel staat voor op de schuldsanering. Dus zoals ik heb begrepen niet saneerbaar. van een kale kip kun je niet plukken maar dit houdt wel in dat zodra ze ook maar een cent boven sociaal minimum verdient ze die net zo lang moet inleveren tot de hele schuld is betaald. Hebben de dieren hier iets aan? nee, maar 't is niet anders helaas.

Ikzelf heb 1 van deze dieren vorig jaar gekocht. Is nu een gezonde rakker van 2,5 een lieve en mooie quarterhorse. ( want het waren quarters en kruizingen hiermee). Ik weet dat in iedergeval 15 andere dieren goed terecht zijn gekomen bij verschillende particulieren.