Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Forcalquier schreef:Zoals al werd aangegeven door betrokkenen heeft het paard waarschijnlijk iets gemankeerd, denkende aan een hersenbloeding.
Toen ik het bericht las vond ik het al vreemd, ja een paard kan uitglijden (net zo goed zonder ijs) maar het bericht dat ie geen kracht en wil had om op te staan is toch vreemd....het zijn immers vluchtdieren. Alleen dieren die voelen dat ze de strijd gaan verliezen geven op.
Of het nou wel of niet glad was, of het wel of niet verstandig was van de eigenaresse vind ik allemaal nogal onnodig doorzagen. Deze amazone is haar paard op een verschrikkelijke manier verloren en ik wens haar en alle betrokkenen veel sterkte met dit nare verlies.
kroelkippie schreef:ik woon ook niet ver van de parkeerplaats dat mensen nu gaan roepen dat het niet glad was vind ik erg raar want ik ben daar ook geweest met krukken en ik ging anders wel bijna onderuit van gladheid. want het ging ook regenen namelijk. en de weg naar het strand vond ik helemaal niet te doen zeker niet naar de watering toe niet. maar goed iedereen heeft natuurlijk een anderen mening.
) 
manic schreef:Je kan toch zelf ook wel bedenken dat de eigenaar mischien wel eens op bokt zou kunnen zitten. Ik snap niet dat mensen altijd zo bot moeten doen. Een beetje meeleven met iemand die net zijn paard op een rotmanier verloren heeft zou aardig zijn. Dat gezanik altijd.