Arm dier, walgelijk dat er zulke gekken rondlopen.
Ushilove
Geplaatst: 10-12-12 18:21
Misselijk wordt ik hiervan! Als die man gevonden wordt maak ik persoonlijk een ritje naar amerika om hem zijn verdiende f*cking loon te geven. Gadver wat een verschrikkelijke vent... Wat een angst moet dat beessie hebben gehad
Wat een zieke mensen lopen er rond......vreselijk. Wat bezield zoiemand om een dier achter de auto te binden. Brrrrr. Hopelijk krijgt het paardje goede pijnbestrijding en een liefdevol tehuis!
Wat een zieke gast zeg. Zou hem eens achter een auto knopen of hem onderwater dompelen en kijken hoe lang hij zonder lucht kan... Verschrikkelijk, arm dier...
nafnaf
Geplaatst: 10-12-12 18:59
Wat een idioot! HOE KOM JE ER OP!' Kan er wel van huilen! Ik zou die man er ook lekker achterhangen maar dan voor 90 KILOMETER!!!
lies_sparkle
Geplaatst: 10-12-12 19:00
Arm beest! Maar voor zover achter de auto is hij, Hoe lullig ook er nog best wel goed vanaf gekomen...
och arm dier... Hoe kan iemand dit doen... Ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat dit beestje via de dierenbescherming een heel goed en lief nieuw baasje zal vinden...
ThinkAgain
Geplaatst: 10-12-12 20:00
Citaat:
Eén van hen nam het paard bij de hand om het van de weg af te halen.
maar wel vreselijk dat dit gebeurt, ik snap niet wat er in het hoofd van iemand omgaat om zoiets te doen..
Datjaa
Geplaatst: 10-12-12 20:01
Hoe haal je het in je hoofd!
ladypaard
Geplaatst: 10-12-12 20:01
Moet zeggen dat het paard nog goed geluk heeft gehad, Het deed me meteen denken aan het bericht van vorig jaar(?), dat paard was eind op de benen meegesleept. Volgens mij had dat paard het niet overleeft, de verwondingen waren te erg. Maar dat was ongeluk ofzo. Dit was willens en wetens. Knettergek