Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Feria schreef:Dat denk ik dan weer niet, ik denk dat Totilas ook liever 24/7 tussen andere paarden op de weide zou staan dan in een box zonder echt eens voluit te kunnen gaan.
Ik verschiet ervan dat ze nog in het kader zaten, ik nam aan dat ze daar al lang uit waren, geen idee waarom.
Ik denk niet dat Totilas daar over nadenkt
ik denk dat iedereen er wel over eens is dat paarden kude dieren zijn die neit 24/7 in een box horen? Zo Totilas ook hoor... Janine1990 schreef:Feria schreef:Ja een paard wordt er echt vrolijker van om in een box te staanik denk dat iedereen er wel over eens is dat paarden kude dieren zijn die neit 24/7 in een box horen? Zo Totilas ook hoor...
Aaah, ik zie het al... Jij weet precies hoe het er op stal/landgoed Linsenhoff aan toe gaat?
Feria schreef:Och kom, alsof hij dagelijks lekker op het land staat dan?
Ik begrijp best dat dat met zo'n miljoenen paard moeilijk mogelijk is, maar ga niet beweren dat een paard liever binnen zou staan moest hij de keuze hebben.
Ayasha schreef:Dat geeft vooral aan dat jij het topic van geen kanten gelezen hebt.Maar bon.
De verering der Edward gaat rustig door.Zo lang hij niet 3x goud op de OS haalt met 2 verschillende paarden, is hij zijn lerares niet voorbij gestreefd.
GamblersCup schreef:Janine1990 schreef:Aaah, ik zie het al... Jij weet precies hoe het er op stal/landgoed Linsenhoff aan toe gaat?
Dat was hier zelfs op het nieuws. Dieren belangen verenigingen zitten er al achteraan.
Janine1990 schreef:Die in Nederland neem ik al niet zo serieus, ik betwijfel of ik dat moet doen met de Duitse verenigingen.
Janine1990 schreef:Feria schreef:Och kom, alsof hij dagelijks lekker op het land staat dan?
Ik begrijp best dat dat met zo'n miljoenen paard moeilijk mogelijk is, maar ga niet beweren dat een paard liever binnen zou staan moest hij de keuze hebben.
Ik weet net zo weinig over de gang van zaken daar als jij.
Een paard heeft geen keuze en denkt er zéker niet over na... Een paard denkt namelijk niet zoals jij en ik dat doen.
Feria schreef:Waar zeg ik dan dat een paard wel denkt zoals ik? Jeetje leg me geen woorden in de mond!
Feria schreef:Dat denk ik dan weer niet, ik denk dat Totilas ook liever 24/7 tussen andere paarden op de weide zou staan dan in een box zonder echt eens voluit te kunnen gaan.
Feria schreef:Voor je arrogante opmerkingen gaat maken kan je beter eerst beginnen met te lezen wat er echt staat ipv wat jij denkt dat er staat.
Feria schreef:Tuurlijk komt hij vaker buiten dan 1u per dag, dat zeg ik ook helemaal niet.
Feria schreef:Je trekt alles uit de context, ik reageerde alleen op een post van iemand die iets zei in de trant van: 'elk paard zou wel in Totilas zijn plaats willen zijn.' En daar maakte ik een kanttekening bij dat het voor een paard leuker moet zijn op de weide.
Moeilijk he?!