Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Scheelt dat je in DLD zit. Daar zijn denk ik sowieso best andere omstandigheden om rekening mee te houden.
GamblersCup schreef:manzano schreef:Scheelt dat je in DLD zit. Daar zijn denk ik sowieso best andere omstandigheden om rekening mee te houden.
Oh, dat zou kunnen. De Genossenschaft hier heeft er een boel ervaring mee, van bodemonderzoeken, bemesten en juist inzaaien, afgestemd op wat je er op wilt zetten en hoe lang. Kost wel wat, maar ik had een goed weiland. Daar haal ik liever de betrouwbare info vandaan dan een onderzoek zoals dit. Ik vind het nog steeds overdreven en vaag op heel veel punten. En sowieso omdat het vrij algemeen is.
Oliiviia schreef:Weer een apart onderzoek en idd wat de meesten hier zeggen: het zal nooit goed genoeg zijn.
Dat mensen eens eerst gaan kijken naar zichzelf, want ik denk dat er ook ene groot deel overgewicht heeft
GamblersCup schreef:Dat bedoel ik ook. Het is niet je "aan dit onderzoek houden en alles komt goed", het is te algemeen. En aanraden op een paddock te zetten... rot op, als je je weiland en je paard in orde hebt, nergens voor nodig.